حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرفروش‌ترین آیفون اپل در آغاز سال ۲۰۲۴ آیفون ۱۵ پرو مکس بوده است

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

سری iPhone 15 چند ماهی هست که وارد بازار شده و با وجود اینکه به نظر می‌رسد تب‌وتاب اولیه آن خوابیده باشد اما هنوز گمانه‌زنی‌هایی در مورد تقاضا و افزایش فروش آن‌ها در جریان است. مثلا به تازگی می‌شنویم که پرفروش‌ترین آیفون اپل در آغاز سال ۲۰۲۴ آیفون ۱۵ پرو مکس بوده است.

پرفروش‌ترین آیفون اپل در آغاز سال ۲۰۲۴

در سری آیفون 14، مدل‌های پرو پرفروش‌ترین اعضای خانواده بودند. به نظر می‌رسد این روند در سری آیفون 15 نیز ادامه خواهد داشت. مینگ چی کو، تحلیلگر TF Securities، در ارزیابی به‌عمل‌آمده از تامین‌کننده لنز دوربین اپل یعنی Largan، عنوان می‌کند که مدل Pro Max بیشترین افزایش فروش را تجربه کرده است.

دوربین پریسکوپی آیفون ۱۵ پرو مکس

دوربین پریسکوپی آیفون ۱۵ پرو مکس

مینگ‌چی کو پیش بینی می‌کند آیفون 15 پرو مکس جایگاه خود را به عنوان پرفروش‌ترین مدل آیفون در نیمه اول سال 2024 حفظ خواهد کرد. او سودآوری قابل توجه لنز تله فوتو خود را برجسته می کند که برای شریک زنجیره تامین یعنی لارگان قابل توجه است.

او انتظار دارد آیفون 15 پرو مکس «حدود 40 تا 45 درصد از فروش کل آیفون 15 در نیمه اول سال ۲۰۲۴ را به خود اختصاص دهد». این موضوع برای نتایج مالی اپل “بسیار حیاتی” توصیف می‌شود.

به گفته وی، لنز تتراپریسم در مدل پرو مکس درآمد لارگان را در نیمه اول سال از 108.8 میلیون دلار به 121.7 میلیون دلار افزایش می‌دهد. کو در ادامه خاطرنشان می‌کند:

«این لنز به تنهایی می‌تواند به رشد 20 تا 25 درصدی درآمد لارگان در نیمه اول سال ۲۰۲۴ کمک کند.»

انتظار می رود لنز تتراپریسم که در حال حاضر در آیفون 15 پرو مکس وجود دارد،  در خانواده آیفون ۱۶ به آیفون ۱۶ پرو عادی نیز اضافه شود. این همچنان به سودآوری بیشتر برای زنجیره تامین اپل و البته سود خود این شرکت کمک خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ شما اگر بخواهید از خانواده آیفون ۱۵ خرید کنید، کدام مدل را انتخاب خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)