حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین رندر آیفون ۱۵ پرو اپل بر اساس شنیده‌های تازه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر

رونمایی از سری iPhone 15 جایی حوالی اواخر تابستان ۱۴۰۲ انجام خواهد شد. این تاریخ سنتی رونمایی از نسل جدید آیفون‌هاست و به احتمال زیادی پرچمدار ۲۰۲۳ اپل هم این موضوع مستثنی نخواهد بود. شایعات متعددی درباره iPhone 15 Pro وجود دارد و تعداد زیادی از آن‌ها به طراحی بیرونی آن پرداختند. خوب این که جدیدترین رندر آیفون ۱۵ پرو اپل بر اساس شنیده‌های تازه منتشر شده و یک تصور بصری به ما می‌دهد.

رندر آیفون ۱۵ پرو

انتظار می رود آیفون ۱۵ پرو در کنار مدل بزرگتر با نام “پرو مکس” و دو مدل دیگر رونمایی شود. با این که فاصله زیادی تا رونمایی رسمی داریم اما در حال حاضر اولین رندرهای مبتنی بر شایعات جدید این محصولات اپل را داریم. این رندرهای CAD شاید خیلی به رندرهای تبلیغاتی نزدیک نباشند اما به صورت کلی آن تصوری که نیاز است را به ما می‌دهد.

این قبیل فایل‌های CAD توسط اپل برای سازندگان لوازم جانبی در آسیا قبل از عرضه دستگاه‌های جدید ارسال می‌شود، تا آنها بتوانند هنگام رونمایی رسمی آیفون جدید، مقدار قابل توجهی از محصولات خود را برای آن آماده کنند. ادعا می‌شود که این رندرها نیز از یک تولیدکننده چینی لوازم جانبی گرفته شده است.

همانطور که در این رندرها می بینید، پورت USB-C بالاخره امسال به آیفون ها راه پیدا می کند. پس از سال‌ها شایعه به نظر می‌رسد که با اجبار سفت‌وسخت اتحادیه اروپا، اپل راه دیگری هم ندارد. اما همانطور که قبلا هم شنیدیم با وجود استفاده از پورت USB C در آیفون‌ها اما احتمالا محدودیت‌های خاص این برند هنوز روی این پورت وجود نداشته باشد.

سپس طراحی جدید را می‌بینیم که لبه‌های فریم را کمی خمیده تر می کند و همچنین به نظر می رسد که شیشه پشتی نیز دو لبه خمیده خواهد بود. اگر این تصمیم نهایی شود، در دست گرفتن گوشی بسیار آسان تر می شود. در سری آیفن ۱۲ تا آیفون ۱۴ متاسفانه این لبه‌ها واقعا تیز هستند.

برجستگی دوربین اصلی ببیشتر از آیفون 14 پرو است، که ممکن است نشان‌دهنده بهبودهای بیشتر در این فضا باشد و سنسورهای احتمالاً بزرگ‌تر را ببینیم. آرایش سه دوربین و اسکنر LiDAR در داخل جزیره دوربین نسبت به سال گذشته بدون تغییر باقی مانده است.

دکمه های تنظیم صدا ممکن است دیگر دکمه‌های سنتی نبوده و از نوع خازنی باشند. سوئیچ وضعیت صدا نیز طراحی مجددی دارد و کوچک‌تر و گردتر از قبل می‌شود.

انتظار می‌رود اندازه و رزولوشن صفحه‌نمایش آیفون 15 پرو مشابه نسل فعلی باشد اما دارای حاشیه‌های کمتری است، بنابراین دستگاه جدید به طور کلی کوچک‌تر خواهد بود. داینامیک آیلند هنوز وجود دارد و مانند آیفون 14 پرو به نظر می رسد.

رندر آیفون ۱۵ پرو در راست - آیفون ۱۴ پرو در چپ

رندر آیفون ۱۵ پرو در راست – آیفون ۱۴ پرو در چپ

به گفته منبع، این رندرها ممکن است “همه جنبه های طراحی نهایی اپل” را منعکس نکنند، بنابراین این را در نظر داشته باشید.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید اگر آیفون ۱۵ پرو با این تغییرات عرضه شود جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)