حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین شیائومی ۱۳ پرو مشخص شد: بهترین دوربین موبایل شیائومی نیست! + تست نمایشگر

شاید کمی عجیب باشد که پرچمدار ۲۰۲۳ شیائومی نتواند پرچمدار ۲۰۲۱ آن را شکست دهد و این ۲ سال برای عبور از رکورد قبلی خود این شرکت کافی نباشد، اما به هر حال شرایط همین است. امتیاز DxO دوربین شیائومی ۱۳ پرو مشخص شده و بهترین دوربین موبایل شیائومی نیست. با این حال تست نمایشگر Xiaomi 13 Pro در DxO نشان می‌دهد این دستگاه بهترین نمایشگر را در بین موبایل‌های این شرکت داراست.

امتیاز DxO دوربین شیائومی ۱۳ پرو

در بخش عکاسی، سری شیائومی ۱۳ دارای دوربین‌های سه‌گانه اصلی با برند لایکا است. در مدل پرو از یک سنسور ۱ اینچی سونی IMX989 با رزلوشن ۵۰ مگاپیکسل برای دوربین اصلی استفاده شده و در کنار آن ۲ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر هم قرار دارد که یکی برابر زوم اپتکیال تا ۳.۲ برابر بوده و دیگری یک دوربین مجهز به لنز فوق عریض است.

این گوشی هوشمند دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو است. شیائومی ۱۳ پرو همچنین با فناوری لایکا برای افزایش قابلیت‌های تصویربرداری همراه شده است.

نتیجه این ترکیب سخت افزاری در بخش دوربین Xiaomi 13 Pro چیست؟ به نظر DxOmark این دستگاه با کسب امتیاز ۱۳۶ به رتبه ۱۶م جدول موبایل‌های بررسی شده توسط این مرجع می‌رسد.

امتیاز DxO دوربین شیائومی ۱۳ پرو

امتیاز DxO دوربین شیائومی ۱۳ پرو

مقایسه رتبه دوربین Xiaomi 13 Pro با دیگر رقبا در جدول DxO

مقایسه رتبه دوربین Xiaomi 13 Pro با دیگر رقبا در جدول DxO

امتیاز ۱۴۱ شیائومی می ۱۱ اولترا از آن امتیازهاست که حتی مدل اولترا نسل بعدی آن یعنی شیائومی ۱۲ اس اولترا هم نتوانست به آن دست پیدا کند. هر چند شیائومی ۱۳ پرو با کسب امتیاز برابر با 12s Ultra توانسته سطح عضو پرو را به عضو اولترا نسل قبل برساند و یک پیشرفت است اما هنوز امتیاز عجیب و افسانه‌ای Xiaomi Mi 11 Ultar تکرار یا شکسته نمی شود.

امتیاز DxO نمایشگر شیائومی ۱۳ پرو

عمر باتری شیائومی ۱۳ پرو

عمر باتری شیائومی ۱۳ پرو

نمایشگر شیائومی ۱۳ پرو

نمایشگر شیائومی ۱۳ پرو

سری شیائومی ۱۳ با نمایشگر AMOLED، اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر و سوراخ نمایشگر تکی در مرکز صفحه‌نمایش همراه شده است. هر دو گوشی دارای رفرش‌ریت 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1900 نیت، HDR10+ ،Dolby Vision و پشتیبانی از HLG هستند. مدل Pro دارای نمایشگر 6.73 اینچی +QHD با لبه‌های خمیده است.

این نمایشگر در بررسی‌های DxO امتیاز کلی مشابه بخش دوربین یعنی امتیاز ۱۳۶ را کسب می‌کند و در رتبه ۱۷م قرار می‌گیرد.

امتیاز DxO نمایشگر شیائومی ۱۳ پرو

امتیاز DxO نمایشگر شیائومی ۱۳ پرو

مقایسه رتبه نمایشگر Xiaomi 13 Pro با دیگر رقبا در جدول DxO

مقایسه رتبه نمایشگر Xiaomi 13 Pro با دیگر رقبا در جدول DxO

نظر شما درباره عملکرد پرچمدار ۲۰۲۳ شیائومی (برای بازار جهانی، در بازار چین اواخر سال ۲۰۲۲ رونمایی شد) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

امتیازات دگزومارک مزخرفه ، هر کی برا‌ خریدگوشی از این سایت کمک بگیره خیلی سطحه ولی متاسفانه سهامدار شیائومی میگن معتبره

rad 007

دقیقا درسته…DXO مرجعی برای مبتدیان هست، نه حرفه ای ها…البته در این که شیاعومی با نرم افزار ضعیف دوربین سنسور خارق العاده یک اینچی سونی را تباه کرده، هم هیج شکی وجود نداره….توی یوتیوب مقایسه دوربین شیاعومی ۱۳ پرو با آیفون ۱۴ پرو مکس موجوده واقعا منو ناامید کرد،!!!!! یا دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس خیلی عالیه البته که عالیه یا شیاعومی توی نرم افزار دوربین درجا میزنه که اینم درسته وگرنه در قدرت و کیفیت این سنسور یک اینچی سونی هیج شکی وجود نداره…اگه همین سنسور فوق العاده در پرچمدار گوگل و اپل و حتی سامسونگ استفاده میشد نتیجه و کیفیت نهایی خیلی بهتر از پرچمدار شیاعومی میشد

Mahdi

شیائومی میاد قطعات رو سر هم میکنه و تحویل مشتری میده چند نه نرم‌افزار دوربینش مهمه و نه رابط کاربری درست حسابی داره ، به جای عدد و رقم تو شارژر باید بره رو نرم افزار کار کنه

rad 007

درسته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)