حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo 5 SE با شارژر ۱۰۰ وات گواهینامه 3C را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

ریلمی چندی پیش در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ از گوشی هوشمند Realme GT 3 رونمایی کرد. همین تلفن هوشمند قبلا با نام GT Neo 5 در کشور چین معرفی شده بود. هم اکنون اما گفته می‌شود که ریلمی در حال توسعه GT Neo 5 SE است. در گذشته برخی از مشخصات این گوشی هوشمند فاش شده بود. در حال حاضر مشخصات بیشتری از Realme GT Neo 5 SE به بیرون درز کرده است. این دستگاه به تازگی موفق به دریافت گواهینامه 3C شده؛ با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

ریلمی GT Neo 5 SE به تراشه اسنپدراگون ۷+ نسل ۱ مجهز می‌شود

بر اساس داده های لیست 3C، تلفن هوشمند ریلمی GT Neo 5 SE (با شماره مدل RMX3700) از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گواهینامه مذکور تایید می‌کند که این تلفن هوشمند از شبکه اینترنت 5G نیز برخوردار خواهد بود. در حال حاضر، افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، مشخصات کلیدی GT Neo 5 SE را به اشتراک گذاشته است.

پست Digital Chat Station

بر اساس این گزارش، گوشی هوشمند آینده ریلمی دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی OLED فلت با وضوح 1240p خواهد بود. این نمایشگر رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. انتظار می‌رود که Realme GT Neo 5 SE از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار باشد. یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور OmniVision با دیافراگم f/1.79 در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. سنسور ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355، برای دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است.

Realme GT Neo 5

تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۱ کوالکام نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین خواهد کرد. وب‌سایت Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند که Realme GT Neo 5 SE به باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی آمپری مجهز می‌شود. برخی گزارش ها در گذشته ادعا می‌کردند که این تلفن هوشمند آینده ریلمی از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۲ برخوردار خواهد بود. اما به نظر می‌رسد که گزارش جدید Digital Chat Station دقیق تر باشد. همان‌طور که اشاره گردید، این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی Realme GT3 شارژر ۲۴۰ وات را به بازار جهانی آورد

 

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره ریلمی GT Neo 5 SE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی