حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو F5 شیائومی موفق به دریافت تاییدیه FCC شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو

شیائومی می‌خواهد سری POCO F را گسترش دهد. پس از عرضه POCO F4 در سال گذشته میلادی، می‌دانیم که شیائومی هم اکنون در حال توسعه پوکو F5 است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده پوکو، گوشی های میان رده رقیب خود را چالش خواهد کشید.

پوکو F5 احتمالا همان نسخه جهانی ردمی نوت ۱۲ توربو شیائومی است

دو هفته پیش، POCO F5 در پایگاه داده IMEI مشاهده شد. این گوشی هوشمند جدید شیائومی با اسم رمز marble در حال توسعه بوده و با شماره مدل 23049PCD8G شناخته می‌شود. پوکو F5 شیائومی اخیراً موفق به دریافت گواهینامه FCC شده است. این گواهینامه در ۷ فوریه صادر شده، و اطلاعات جدیدی را در مورد مشخصات فنی این تلفن هوشمند در اختیار ما قرار داده است.

گواهینامه FCC پوکو F5

می‌دانیم که این تلفن هوشمند آینده شیائومی از وای فای دو بانده، بلوتوث، NFC، فرستنده مادون قرمز و شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در دو نسخه با ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. مشخص شده است که این گوشی هوشمند با MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ معرفی خواهد شد.

گواهی FCC پوکو اف ۵

این تلفن هوشمند آینده پوکو احتمالاً همان نسخه جهانی Redmi Note 12T یا ردمی نوت ۱۲ توربو خواهد بود. همان طور که وب‌سایت Xiaomiui در جدیدترین گزارش خود اشاره کرده است، احتمال استفاده از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۱ در پوکو F5 بسیار زیاد است. بخش «شارژ سریع» برای بسیاری از کاربران اهمیت بالایی دارد. منطقی است که خریداران نمی‌خواهند گوشی آن ها ساعت ها به شارژ متصل بماند. شیائومی نیز به خوبی متوجه این موضوع شده و پوکو F5 از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

به جز مشخصات ذکر شده، در حال حاضر هنوز اطلاعات دقیقی درباره پوکو اف ۵ شیائومی در دسترس نیست. گوشی جدید پوکو قرار است در ماه آوریل به فروش برسد.

مشخصات اصلی پوکو F5 با لو رفتن مجوز EEC این دستگاه مشخص شد

 

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده شیائومی چیست ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی