حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo 5 SE بهترین عملکرد را در بخش گوشی های میان رده دارد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بنچمارک

امروز، لیست برترین گوشی های پریمیوم بنچمارک انتوتو منتشر شد‌. در آن بخش، رقابت شدیدی میان Red Magic 9 Pro+ مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و Vivo X100 مجهز به دیمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک وجود دارد. در این گزارش اما به برترین گوشی های میان رده بنچمارک AnTuTu نوامبر ۲۰۲۳ می‌پردازیم. در صدر لیست منتشر شده توسط این بنچمارک، ریلمی GT Neo 5 SE قرار دارد.

ریلمی GT Neo 5 SE در صدر جدول بنچمارک AnTuTu قرار دارد

برای دومین ماه متوالی، Realme GT Neo 5 SE جایگاه بهترین عملکرد را در بین گوشی های میان رده حفظ کرده است. پس از این تلفن هوشمند، Redmi Note 12 Turbo قرار دارد. هر دو این گوشی ها از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ استفاده می‌کنند.

 

 

این چیست در دستگاه های کمی به کار گرفته شده است. Reno 11 5G با امتیاز ۱,۰۲۱,۷۲۴ در جایگاه سوم این لیست دیده می‌شود. سه گوشی هوشمند بعدی موجود در لیست بنچمارک AnTuTu یعنی iQOO Z8، iQOO Neo 7 SE و ویو S17 Pro همگی از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ بهره می‌برند. چهار گوشی باقی مانده نیز به چیپست های Dimensity 8200 Ultra و 8100 Max مجهز شده اند.

داده های بنچمارک AnTuTu

با توجه به داده های بنچمارک AnTuTu، به نظر می‌رسد که همچنان تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ بهترین عملکرد را در بخش گوشی های میان رده دارد. اما احتمالاً در آینده ای نزدیک، شرایط تغییر خواهد کرد. زیرا که نسل جدیدی از تلفن های هوشمند با تراشه های اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و دیمنسیتی ۸۳۰۰ در راهند. آنر ۱۰۰ با تراشه Snapdragon 7 Gen 3 و ردمی K70E شیائومی با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا معرفی شده است. مطابق با گزارش منبع، انتظار می‌رود که این تلفن های هوشمند در لیست ۱۰ گوشی برتر میان رده بنچمارک AnTuTu ماه دسامبر دیده شوند.

لیست بنچمارک AnTuTu گوشی های میان رده اکتبر ۲۰۲۳ منتشر شد

نظر شما چیست؟ آیا در ماه دسامبر نیز Realme GT Neo 5 SE می‌تواند جایگاه اول خود را در لیست AnTuTu حفظ کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی