حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا مدیاتک دیمنسیتی 9000 توانسته اسنپدراگون 8 نسل 1 را در بنچمارک ها شکست دهد؟ پاسخ در لیست رسمی AnTuTu نهفته است!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، کوالکام، مدیاتک

ساعاتی پیش لیست AnTuTu مربوط به ماه آوریل را برای شما کاربران عزیز پوشش دادیم که در آن مدیاتک دیمنسیتی 9000 و اسنپدراگون 8 نسل 1 حضور دارند. اما این لیست یک نکته نهفته دارد که پاسخ به سوال بسیاری از کاربران علاقه‌مند است. شاید خودتان هم به آن فکر کرده باشید. سوال اینجاست که آیا مدیاتک دیمنسیتی 9000 در دومین حضور خود در لیست رسمی آنتوتو توانسته است اسنپدراگون 8 نسل 1 را شکست دهد یا خیر؟ بنابراین ما نیز میخواهیم بررسی کنیم که با وجود رتبه چهارم برای ویوو X80 در این لیست، دیمنسیتی 9000 چگونه می‌تواند نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 برتر باشد؟! در ترنجی به نکات نهفته در لیست رسمی آنتوتو در ماه آوریل می‌پردازیم.

ویوو X80 جدیدترین گوشی هوشمند موجود در بازار با تراشه ستودنی مدیاتک دیمنسیتی 9000 است. این پرچمدار جدید در لیست عملکرد پرچمداران AnTuTu در ماه آوریل نتايج خوبی از خود نشان می دهد و شاید حتی بتوان آن را بهترین در حوزه خود دانست. اما چطور؟!

ماه گذشته، ردمی K50 Pro  و اوپو Find X5 Pro در لیست رسمی AnTuTu به عنوان اولین دستگاه‌ های مجهز به مدیاتک دیمنسیتی 9000 معرفی شدند. شمار این دو اکنون با یک پرچمدار دیگر به نام ویوو X80 به سه رسیده است که این اکنون موفق شده عملکرد چیپست مدیاتک را بهتر از دو نمونه دیگر به نمایش بگذارد.

ویوو X80 توانسته به رتبه چهارم جدول ده پرچمدار برتر برسد. این دقیقاً همان موقعیتی است که ردمی K50 Pro در ماه گذشته به آن دست یافت. اما Vivo X80 موفق شده است امتیاز بالاتری کسب کند. در واقع در حالی که ماه گذشته در لیست ماه مارس، ردمی K50 Pro به بنچمارک 994,730 رسید، اکنون ویوو X80 با امتیاز 1,019,921 با موفقیت از مرز میلیونی عبور کرد. اما چه چیزی دیمنسیتی 9000 را به نوعی به برترین چیپست در این لیست تبدیل می‌کند؟ بیایید به صورت دقیق به این لیست نگاهی بیاندازیم.

حضور ویوو X80 با تراشه دیمنسیتی 9000 در رتبه چهارم برترین پرچمداران ماه آوریل

حضور ویوو X80 با تراشه دیمنسیتی 9000 در رتبه چهارم برترین پرچمداران ماه آوریل

در لیست ماه آوریل AnTuTu مدیاتک دیمنسیتی 9000 از هر دستگاه غیرگیمینگ دیگری برتر بوده است

بله جالب‌ این واقعیت است که سه دستگاه بالای ویوو X80 همگی تلفن‌های بازی هستند! بلک شارک و نوبیا و لنوو که به تزتیب در رتبه اول تا سوم لیست قرار دارند، همگی تولیدات مخصوص گیمینگ و تا دندان مسلح هستند! به ترتیب که هر سه گوشی با تمام توان خود از ترکیبی از حافظه ها و فضاهای ذخیره سازی مخصوص کاربری ویژه و خنک کننده های تخصصی برای کاربری گیمینگ استفاده می‌کنند. در حالی که ویوو صرفاً با یک پرچمدار غیر گیمینگ و متداول در لیست پس از آنها در جایگاه چهارم قرار گرفته است. کافیست مقایسه را در سمت دیگر لیست ادامه دهیم، جایی که 6 دستگاه‌ پرچمدار مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 از برند های مختلف همگی پشت سر ویوو X80 با پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 9000 ایستاده‌اند.

اگر به یاد داشته باشید، زمزمه های احتمالی برتری مدیاتک دیمنسیتی 9000 به اسنپدراگون 8 نسل 1 را با دلایل خود در ماه گذشته و در خبر لیست ماه مارس AnTuTu برای شما عزیزان نوشتیم. در آن خبر با کمی دقت در لیست دیده می‌شد که به طور مثال خانواده ردمی K50 هم با پردازنده دیمنسیتی 9000 و هم با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 در آنجا حضور داشت. اما نکته جایی بود که ردمی K50 Pro با تراشه دیمنسیتی 9000 در رتبه چهارم ولی ردمی K50 گیمینگ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در رتبه دهم بود. و از آن عجیب تر اما حضور اوپو Find X5 Pro در آن لیست بود. اوپو فایند ایکس 5 پرو با تراشه دیمنسیتی 9000 در رتبه ششم ديده می‌شد در حالی که نسخه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 اصلاً به لیست ورود نکرده بود.

بنابراین اگرچه برتری هنوز با تولیدات کوالکام بود اما با توجه به این نکته ها حدس زده می‌شد که با ارائه دستگاه های سایر شرکت ها با پردازنده دیمنسیتی 9000، برتری آنها نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 دور از ذهن نباشد.

 

به نظر شما این دلایل برای برتری مدیاتک دیمنسیتی 9000 بر کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 کافی است؟ در لیست ماه آینده AnTuTu گوشی های مجهز به تراشه دیمنسیتی 9000 را در چه جایگاهی پیش‌بینی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری