حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرسدس بنز تیک تاک را به خودروهای خود اضافه می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | خودرو، شبکه‌های اجتماعی

طبق جدیدترین گزارش‌ها، مدل‌های جدید مرسدس بنز کلاس E در پاییز ۱۴۰۲ با TikTok پیش‌فرض در سیستم سرگرمی خودرو همراه خواهد بود. نسخه به روز شده سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس بنز دارای یک صفحه نمایشگ بزرگ با نام “superscreen” است که کل داشبورد را در بر می گیرد و به رانندگان و مسافران اجازه می دهد تا به برنامه های مختلفی از جمله TikTok، کنفرانس ویدئویی زوم، Angry Birds، مرورگر وب Vivaldi و … دسترسی داشته باشند.

مرسدس بنز تیک تاک

اولا کالنیوس، مدیر عامل مرسدس بنز اظهار داشت که این شرکت این برنامه‌ها را بر اساس محبوبیت در هر بازار یا منطقه انتخاب کرده است. با گنجاندن TikTok در خودورهای این شرکت، علاقه مرسدس به بازار چین را برجسته می‌شود، جایی که این برنامه از محبوبیت خاصی برخوردار است.

مسافران به بخشی از صفحه نمایش که در مقابل آنها قرار دارد دسترسی خواهند داشت و به آنها امکان می دهد از محتوای TikTok لذت ببرند. سیستم نظارت بر راننده پایش می کند که راننده به کجا نگاه می کند و اطمینان حاصل می کند که هنگام رانندگی حواس او پرت نمی شود.

احتمال ممنوعیت تیک تاک در اروپا

مرسدس بنز معماری نرم افزاری جدیدی ایجاد کرده است که امکان ادغام آسان تر برنامه های شخص ثالث را در سیستم اطلاعات سرگرمی فراهم می کند. این خودروساز همچنین یک فروشگاه اپلیکیشن جدید ایجاد کرده است که از طریق اپلیکیشن Mercedes me قابل دسترسی است. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری OTA به شما امکان می‌دهد در آینده برنامه‌های بیشتری به خودرو اضافه شود.

مرسدس بنز علاوه بر گنجاندن TikTok و سایر برنامه‌ها، همکاری طولانی‌مدتی با Google را اعلام کرد که مسیریابی، گوگل مپ و یوتیوب را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد. این خودروساز همچنین جزئیاتی را در مورد سیستم عامل خود به نام MB.OS را اعلام کرد. سیستم‌عاملی که انتظار می‌رود در نسل بعدی خودروهای این برند در ۲۰۲۵ استفاده شود. همچنین درباره همکاری گسترده با شرکت لیدار Luminar هم اعلام شده است.

همه این ویژگی‌ها و مشارکت‌های جدید در مرکز تحقیق و توسعه این خودروساز در Sunnyvale، کالیفرنیا اعلام و معرفی شدند.

نظر شما چیست؟ تیک تاک روی خودرو جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)