حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محدودیت تیک تاک برای کاربران ایران حذف شد – همچنان فیلترینگ داخلی اعمال می‌شود

بدون شک می‌توان گفت که TikTok موفق‌ترین محصول شبکه‌های اجتماعی چینی در بازار جهانی است. این سرویس از ابتدای حضورش در ایران فیلتر شد. با این حال این تنها محدودیت دسترسی کاربران ایرانی به تیک‌تاک نبود. توسعه دهنده TikTok محدودیتی برای دستگاه‌های دارای سیم‌کارت ایران اعمال کرده بود و شما حتی با فیلترشکن به آن دسترسی نداشتید. خبر خوب اما اینکه محدودیت تیک تاک برای کاربران ایران حذف شده است. البته همچنان فیلترینگ داخلی اعمال می‌شود.

حذف محدودیت تیک تاک برای کاربران ایران

احتمال ممنوعیت تیک تاک در اروپا

تیک تاک یک شبکه اجتماعی ویدئو محور است. این پلتفرم تمرکز خود را بر ویدئوهای کوتاه ایستاده (عمودی) قرار داد و بیشتر نوجوانان و جوانان از آن استقبال کرده‌اند. به دلیل ماهیت چینی بودن آن، قدرت‌های غربی مثل امریکا یا حتی اروپا خیلی روی آن حساس هستند. با این حال در ایران نیز از ابتدای حضورش فیلتر شد.

متاسفانه محدودیت‌های TikTok فقط به فیلترینگ داخلی محدود نمی‌شد و توسعه‌دهنده چینی نیز محدودیتی برای کاربران ایرانی قائل شده بود. به این صورت که اگر دستگاهی با سیم‌کارت ایرانی داشتید، حتی اگر فیلترشکن هم روشن می‌کردید، نمی‌توانستید به آن دسترسی داشته باشید.

متاسفانه این محدودیت بسیار دشوار قابل دورزدن بود. حالا اما نیازی به کار خاصی نیست و همان فیلترشکن را روشن کنید، می‌توانید به تیک تاک دسترسی داشته باشید.

در حال حاضر این دسترسی موجود است و مشخص نیست که رفع محدودیت به صورت دائمی بوده یا موقت است.

شما در حال حاضر به تیک تاک دسترسی نیمه‌محدود (!) دارید؟ منظور از دسترسی نیمه محدود آن است که دیگر نیازی به دستگاه بدون سیم‌کارت و با فیلترشکن نیست. حالا شما روی دستگاهی که سیم‌کارت ایران داشته باشد هم می‌توانید صرفا با روشن بودن فیلترشکن به TikTok دسترسی داشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persianiranol

من خیلی وقته از نسخه مود شده استفاده میکنم بدون مشکل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)