حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا برای G10 هم عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

تقریبا ۲ سال از رونمایی نوکیا G10 می‌گذرد. این دستگاه با اندروید ۱۱ به صورت رسمی عرضه شد و HMD وعده ۲ سال آپدیت اساسی و ۳ سال آپدیت امنیتی برای آن ارائه می‌کند. پس از دریافت آپدیت اندروید ۱۲ برای این دستگاه حالا می‌شنویم که آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا برای G10 هم عرضه خواهد شد.

آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا G10

پس از نوکیا X30 5G و نوکیا G60 5G، رسما تایید شد که گوشی هوشمند نوکیا جی ۱۰ هم به اندروید ۱۳ آپدیت خواهد شد. هر چند که از زمان معرفی ما این انتظار را داشتیم اما تایید مجدد آن هم باعث دلگرمی‌است.

در حال حاضر آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا برای چهار گوشی از هشت گوشی هوشمندی واجد شرایط دریافت Android 13 ارائه شده است. این دستگاه‌ها عبارت اند از:

  1. ۱- Nokia XR20 5G
  2. ۲- Nokia G50 5G
  3. ۳- Nokia X20 5G
  4. ۴- Nokia X10 5G
آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا G10 تایید شد

آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا G10 تایید شد

همانطور که درتصویر بالا می‌بینید، ارائه آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا جی ۱۰ از طریق برنامه Google Android Enterprise Recommended تأیید شده است.

البته بد نیست بدانید نوکیا جی ۱۱ پلاس هم که تایید شده آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت خواهد کرد، هنوز این به روز رسانی را دریافت نکرده است. به هر حال شاید کمی زمان ببرد تا این آپدیت عرضه شود.

این دستگاه از صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ LCD با نسبت ابعاد 20:9 بهره می برند. نوکیا G10 دارای پردازنده مدیاتک Helio G25 است. در قسمت دوربین، ما در G10 نوکیا با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین عمقی 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی با دوربین سه گانه روبرو می شویم.

نظر شما درباره نحوه ارایه آپدیت اندروید ۱۳ نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)