حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 5.1 سامسونگ باعث افزایش مصرف باتری می شود

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

جدیدترین نسخه رابط کاربری One UI سامسونگ یعنی One UI 5.1 به تازگی برای گوشی‌های این برند منتشر شده است. با این حال طبق گزارش کاربران آپدیت One UI 5.1 سامسونگ باعث افزایش مصرف باتری می شود.

آپدیت One UI 5.1 سامسونگ

در صفحه پشتیبانی سامسونگ ایتالیا، یکی از کاربران گلکسی اس ۲۲ اولترا نوشت که اگر بتواند به‌روزرسانی را به عقب بازگرداند، بدون تردید این کار را انجام می‌دهد. او ادعا می‌کند زمان استفاده از دستگاه وی با نمایشگر روشن، پس از نصب One UI 5.1 از هفت ساعت به چهار ساعت کاهش یافت.

گزارش دیگری از یک کاربر Galaxy S22 Plus با تراشه Exynos از کاهش مدت زمان استفاده از دستگاه با نمایشگر حکایت دارد. وی مدعی است قبل از آپدیت این مدت زمان ۷ ساعت بوده و پس از آن به ۴.۵ ساعت می‌رسد.

جالب اینکه جای دیگری گزارش شده که این به روز رسانی مصرف باتری در حالت آماده به کار در طول شب را بهبود بخشیده است. با توجه به ادعای چندین کاربر استفاده باتری در طول شب از ۳ درصد به ۱ درصد رسیده که یک بهبود دوست داشتنی محسوب می‌شود.

علاوه بر افزایش مصرف باتری، برخی گزارش‌ها در مورد داغ شدن گوشی در بخش صفحه نمایشگر وجود دارد. البته یکی از کاربران می گوید اینجا یک الگو وجود دارد و کسانی که اخیرا One UI 5.1 را نصب کرده اند باید صبور باشند.

وی نوشت:

“چیزی که من تقریبا پس از هر به روز رسانی مشاهده کرده ام، افت مدت زمان استفاده با نمایشگر روشن است که پس از چند روز به حالت عادی باز می گردد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.”

در مورد مشکل افزایش مصرف باتری پس از آپدیت One UI 5.1، یک پست دیگر اعلام می‌کند به نظر می رسد مصرف باتری صفحه کلید سامسونگ به شدت بالاتر رفته است. پشتیبانی سامسونگ، پاک کردن حافظه کش و دیتا برنامه صفحه کلید سامسونگ و راه اندازی مجدد گوشی را پیشنهاد می کند. با این حال، این کار هر گونه تنظیمات فعلی شما را پاک می‌کند. گزینه دیگر این است که از یک کیبرد دیگر استفاده کنید.

سامسونگ هنوز بیانیه ای در مورد این مشکل صادر نکرده است. اگر اهل صبر کردن برای بهینه سازی گوشی شما پس از نصب One UI 5.1 نیستید بهتر است که کمی صبر کرده و آپدیت را نصب نکنید.

شما One UI 5.1 را نصب کرده اید؟ مشکل افزایش مصرف باتری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sohaib

بعدش miui رو مسخره کنید😑 میگن سامسونگ پخته تره دروغ نمیگن😅 از تراشه هاش برایه پختن استفاده میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)