حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع سامسونگ برای ساعت هوشمند دارای پروژکتور داخلی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

از زمان معرفی، ساعت های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته اند و سامسونگ هم همیشه در تلاش برای نوآوری در این زمینه بوده است. به تازگی یک حق اختراع از سوی این شرکت ثبت شده است و درباره احتمال ساخت گلکسی واچ با پروژکتور داخلی را افزایش می دهد. هر چند حق اختراع سامسونگ برای ساعت هوشمند دارای پروژکتور داخلی خیلی جذاب است اما توجه داشته باشید که همیشه این ایده‌ها به محصول نهایی تولید نمی‌شوند.

ایده ساعت هوشمند دارای پروژکتور داخلی

با توجه به حق اختراع سامسونگ، پروژکتور داخلی این ساعت هوشمند در داخل بند ساعت قرار داده خواهد شد. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، این طراحی کار با ساعت هوشمند را برای کاربرانی که دائماً در حال حرکت هستند ساده و کاربردی می کند.

این حق اختراع همچنین حاکی از آن است که ساعت دارای حسگرهای مختلفی خواهد بود که می توانند سطوح را شناسایی کرده و به طور خودکار فوکوس و جهت تصویر نمایش داده شده را تغییر دهند.

شماتیک حق اختراع همچنین تعدادی لنز و LED را نشان می دهد که در دو ردیف چیده شده اند تا پروژکتور داخلی گلکسی واچ را قادر سازند تصویر را بدون هیچ گونه اعوجاج بر روی دست نقش ببندد. با این حال، برای اینکه تصویر به درستی ارائه شود، ممکن است لازم باشد مچ دست شما کاملاً صاف باشد.

سامسونگ با توضیحات گسترده در این حق اختراع تلاش می‌کند تا کاربری آن را محدود نکند. این شرکت عنوان می‌کند:

«اطلاعاتی که توسط پروژکتور نمایش داده می‌شوند ممکن است با اطلاعات نمایش داده شده روی نمایشگر دستگاه متفاوت باشد.»

برای مثال، می‌تواند یک روش مفید برای مشاهده ویدیو ارسال شده از طریق یک پیام‌رسان باشد. شاید بتوان با افزودن یک ماژول دوربین به ساعت حتی تماس تصویری را امکان پذیر کرد.

هنوز البته هیچ چیز مشخص نیست و تنها چیزی که می‌دانیم، وجود این ایده در بخش تحقیق و توسعه سامسونگ است. نظر شما درباره این ایده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)