حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع سامسونگ برای لپتاپ تاشو مشابه با ایسوس ZenBook Fold

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ، لپ‌تاپ

شاید سامسونگ یکی از اولین و بزرگترین نام‌ها در دنیای موبایل‌های تاشو باشد اما در زمینه لپتاپ تاشو اینطور نیست. امشب با انتشار حق اختراع سامسونگ برای لپتاپ تاشو مشابه با ایسوس ZenBook Fold می توان گفت که کره‌ای‌ها به این زمینه نیز فکر می کنند.

لپتاپ تاشو سامسونگ در راه است؟

سامسونگ ظاهرا در حال کار بر روی یک لپ تاپ جدید با نمایشگر تاشو است. اخیراً یک حق اختراع جدید از این شرکت مشاهده شد که طراحی کاملاً شبیه به یک محصول ایسوس به نام ZenBook Fold را نشان می دهد. البته ۱۰ ماه پیش نیز حق اختراع سامسونگ برای چنین محصولی را دیده بودیم.

ثبت اختراع لپ تاپ دوبار تاشو توسط سامسونگ

این حق اختراع جدید نشان می دهد که غول فناوری کره جنوبی می تواند روی یک لپ تاپ با نمایشگر تاشو کار کند. این حق اختراع شباهت‌های زیادی با ایسوس ZenBook Fold دارد.

برای یادآوری می گویم، مدل ZenBook Fold از برند تایوانی ایسوس عرضه شده و دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی با قابلیت تا شدن است. این اجازه می دهد تا بسته به اینکه آن را تا کنید یا با صفحه کلید بی سیم از آن استفاده کنید، به عنوان یک پنل مانیتور، یا به عنوان لپ تاپ یا حتی تبلت استفاده شود.

لپ تاپ تاشو ایسوس Zenbook 17 Fold OLED با قیمت 3499 دلار عرضه می‌شود

به عبارت دیگر، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ نیز عملکرد مشابهی با این دستگاه را ارائه کند. اگرچه یک تفاوت عمده بین ZenBook Fold و دستگاه ثبت شده توسط سامسونگ وجود دارد.

همانطور که می بینید، صفحه کلید فیزیکی در نمونه سامسونگ کمی از طول بخش پایینی نمایشگر کوتاه تر است و در کنار آن بخشی از نمایشگر برای کاربری‌های مختلف در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید چنین طرحی می تواند در بازار لپتاپ‌ها موفق باشد؟ این طرح را بیشتر می پسندید یا طرح ایسوس را؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)