حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی اندروید ۱۴ از کنترلر دوال سنس اج پرو PS5 برنامه بعدی گوگل است

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اخبار، پلی‌استیشن، سونی، گوگل

گوگل با سیستم عامل موبایل خود، توانسته است پشتیبانی بسیار خوبی از قطعات سخت‌افزاری دیگر را برای کاربران ارائه دهد و هر نسل نیز این رویه مثبت به صورت ادامه‌دار، در برنامه این شرکت قرار داشته است. در آخرین مورد گویا پشتیبانی اندروید ۱۴ از کنترلر دوال سنس اج پرو PS5 برنامه بعدی گوگل است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

پشتیبانی اندروید ۱۴ از کنترلر دوال سنس اج پرو PS5

DualSense Edge یک کنترلر بازی تولید شده توسط سونی است که به طور خاص برای پلی استیشن ۵ طراحی شده است. اگرچه در حال حاضر این کنترلر با دستگاه‌های اندرویدی سازگار نیست، اما گویا در آینده نزدیک این موضوع تغییر خواهد کرد. طبق گزارش‌های اخیر، اندروید ۱۴ از DualSense Edge پشتیبانی می‌کند و این موضوع، یک پیشرفت مثبت برای کسانی است که هم پلی استیشن ۵ و هم گوشی اندرویدی دارند. این موضوع روی تجربه مشترک این دو پلتفرم نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت.

برای کسانی که از قبل کنترلر DualSense Edge را دارند، امکان استفاده از آن در دستگاه اندرویدی برای اجرای بازی‌های موبایلی وجود دارد. اگرچه ممکن است به دلیل قیمت بالای آن، این گزینه مقرون به‌صرفه‌ترین مورد نباشد، اما نباید فراموش کرد که DualSense Edge یک کنترلر حرفه‌ای است که با دکمه‌های قابل تنظیم و جوی استیک خاص، برای گیمرهای حرفه‌ای یک ابزار ایده‌آل خواهد بود.

پشتیبانی اندروید ۱۴ از کنترلر دوال سنس اج پرو

پشتیبانی از DualSense Edge در اندروید ۱۴ توسط Mishaal Rahman از XDA-Developers کشف شده و وی همچنین گفته است که فایل‌های چیدمان کلیدی را برای این کنترلر در اولین پیش‌ نمایش توسعه‌ دهندگان اندروید ۱۴ پیدا کرده است. نسخه پایدار اندروید ۱۴ تا اواخر امسال عرضه نمی‌شود و دومین پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان در ماه مارس و نسخه بتا، از آوریل تا جولای عرضه می‌شود.

به گفته GizChina، گیمرها می‌توانند مشتاقانه منتظر استفاده از DualSense Edge با بازی‌های موبایل مورد علاقه خود در اندروید باشند. اگرچه توجه به این نکته مهم است که این بازی‌ها ممکن است از کنترل‌های قابل تنظیم این کنترلر استفاده کامل نکنند. علاوه بر این، این کنترلر نسبت به سایر کنترلرهای پریمیوم عمر باتری کمتری دارد. بنابراین ممکن است نیاز به شارژ مجدد آن بیشتر از گذشته احساس شود.

کنترلر DualSense Edge سونی با امکان شخصی سازی گسترده برای PS5 معرفی شد

به طور کلی، اضافه شدن پشتیبانی از DualSense Edge در اندروید ۱۴ خبر بسیار خوبی برای کاربران پلی استیشن ۵ و اندروید است. کنترلر قابل تنظیم یک تجربه عالی را در بازی‌ها ارائه می‌دهد و امکان اجرای بازی‌های موبایل روی صفحه نمایش بزرگ با یک کنترلر آشنا را فراهم می‌کند. بنابراین، قطعا کاربران زیادی برای تجربه استفاده این کنترلر در پلتفرم اندروید مشتاق خواهند بود. نظر شما کاربران ترنجی درباره پشتیبانی اندروید ۱۴ از کنترلر دوال سنس اج پرو PS5 چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خسته نباشی گوگول

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان