حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۴ سامسونگ با One UI 6.0 بتا چه زمانی عرضه می‌شود؟

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

حدودا ۲ ماه پیش بود که در ترنجی برای شما نوشتیم اندروید 14 بتا 1 سرانجام برای کاربران گوگل پیکسل منتشر شد. این سیستم‌عامل چندین آپدیت خواهد گرفت تا به نسخه نهایی برسد.  یکی از این آپدیت‌های میانی مربوط به پایداری سیستم‌عامل می‌شود. گفته شده که آپدیت آزمایشی اندروید ۱۴ سامسونگ با One UI 6.0 بتا پس از ارائه نسخه آزمایشی پایدار توسط گوگل، ارائه خواهد شد.

آپدیت آزمایشی اندروید ۱۴ سامسونگ

به‌روزرسانی اندروید ۱۴ بتا ۳ اکنون برای گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل در دسترس است. از آنجایی که این سیستم‌عامل به سطح پایداری پلتفرم رسیده است، همه API های توسعه دهنده و تغییرات مربوط به برنامه نهایی شده اند.

بنابراین، برندها اکنون می توانند آزمایش اندروید ۱۴ را بر روی موبایل و تبلت‌های خود آغاز کنند، در حالی که توسعه دهندگان می‌توانند تغییرات لازم را در برنامه های خود ایجاد کرده و ویژگی های جدیدی را که با اندروید 14 منتشر شده است، ارائه نمایند.

شایعه شده بود که سامسونگ می تواند اولین نسخه بتای آپدیت One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را تا یک هفته دیگر منتشر کند. از آنجایی که گوگل تغییرات سطح پلتفرم را برای اندروید 14 نهایی کرده است، به نظر می رسد که این شایعه خیلی هم اشتباه نیست.

دوربین Galaxy S22

ویژگی های اندروید 14

گوگل می‌گوید اندروید ۱۴ بر ارائه حریم خصوصی و امنیت بهبود یافته، عملکرد سریع تر، و قابلیت استفاده و طراحی اپلیکیشن بهبود یافته برای دستگاه های با صفحه نمایش بزرگ مانند گوشی ها و تبلت های تاشو تمرکز دارد.

این نسخه جدید اندروید 14 مقیاس‌بندی غیرخطی فونت، دسترسی انتخابی به عکس‌ها و ویدیوها از طریق Photo Picker داخلی، و انیمیشن‌های زیباتر را به ارمغان می‌آورد.

آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ برای این گوشی ها عرضه نخواهد شد: در حسرت One UI 6.0

برای کاربران، Android 14 طراحی Material You Plus، فرمت تصویر Ultra HDR، حرکت پیشگویانه بازگشت، پشتیبانی بهتر از کشیدن و رها کردن فایل‌ها و متن بین برنامه‌ها، میانبرهای فیزیکی بیشتر صفحه کلید، آمار دقیق سلامت باتری، رابط کاربری چند ستونی برای تاشو را ارائه می‌کند.

نمایش سلامت باتری به اندروید ۱۴ اضافه می‌شود + قابلیت‌های دیگر

شما منتظر دریافت آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)