حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنترلر DualSense Edge سونی با امکان شخصی سازی گسترده برای PS5 معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سونی، کنسول بازی

سونی با معرفی PS5، نه تنها یک کنسول فوق‌العاده قدرتمند و با قابلیت‌های متنوع معرفی کرد، بلکه فناوری‌ها و قابلیت‌های جذابی نیز به کنترلر این کنسول افزود. با این وجود بسیاری به خاطر اینکه سونی مانند مایکروسافت، یک کنترلر پرو و حرفه‌ای‌تر معرفی نکرده است انتقاد داشتند. خبر خوب این است که سونی به این موضوع واکنش نشان داد و حالا کنترلر DualSense Edge سونی با امکان شخصی سازی گسترده برای PS5 معرفی شده است. با ترنجی همراه باشید.

کنترلر DualSense Edge سونی با امکان شخصی سازی گسترده برای PS5 معرفی شد

در جریان افتتاحیه شبانه گیمزکام، سونی از کنترلر جدید DualSense Edge برای PS5 رونمایی کرد. این کنترلر بی سیم اولین کنترلر فوق‌العاده قابل تنظیم این شرکت است که البته بی شباهت به سری کنترلرهای Elite در Xbox نیست. یک پست جدید بلاگ پلی استیشن برخی از ویژگی‌های آن، از جمله تنظیم مجدد ورودی‌های دکمه، غیرفعال کردن کامل آن‌ها، تنظیم حساسیت دکمه‌ها و امکان کاهش فاصله برای trigger ها را تشریح کرد.

بازیکنان همچنین می‌توانند چندین پروفایل را برای کنترلر ذخیره کرده و آن‌ها را در لحظه تغییر دهند. همچنین یک دکمه “Fn” برای دسترسی به تنظیمات، تنظیم حجم بازی و چت، جابجایی بین پروفایل‌های کنترلی و موارد دیگر وجود دارد. همچنین می‌توانید درپوش‌های چوبی و دکمه‌های پشتی را با سه نوع (استاندارد، high dome و low dome) برای اولی و دو نوع (half-dome و اهرمی) برای مورد دوم تغییر دهید.

کنترلر DualSense Edge

به گفته GamingBolt، این کنترلر همچنین دارای توانایی جایگزینی هر ماژول خود است، البته باید توجه کرد که این ماژول‌ها به طور جداگانه فروخته می‌شوند. این کنترلر به همراه یک کابل بافته شده USB Type-C و یک کیف قابل حمل نیز ارائه شده است. قیمت و تاریخ عرضه مشخص نشده است، اما جزئیات بیشتری برای ماه‌های آینده در نظر گرفته شده است. نظر شما کاربران ترنجی در این مورد چیست؟ آیا از این کنترلر استفاده خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان