حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت مدل گلوبال پوکو X5 Pro و پوکو ایکس ۵ پیش از معرفی رسمی لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

سری پوکو ایکس ۵ شایعان پرتعداد و پررنگی را داشتند. هنوز ۳ روز تا رونمایی رسمی آن‌ها مانده و تقریبا چیزی وجود ندارد که درباره آن‌ها ندانیم. به تازگی هم قیمت مدل گلوبال پوکو X5 Pro و پوکو ایکس ۵ پیش از معرفی رسمی لو رفت.

قیمت مدل گلوبال پوکو X5 Pro

پوکو گوشی های هوشمند Poco X5 و Poco X5 Pro را ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ به صورت جهانی معرفی خواهد کرد. این برند برخی از مشخصات مانند وجود چیپست Snapdragon 778G در مدل X5 Pro را نیز تایید کرده است.

به تازگی قیمت بازار اروپای این دستگاه‌ها به بیرون درز کرده است. ۲ منبع خبری ادعا می‌کنند که قیمت سری پوکو ایکس ۵ به قرار زیر است:

  1. ۱- پوکو X5 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی = 269 یورو
  2. ۲- پوکو X5 Pro با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی = 379 یورو

با توجه به مشخصات شایعه شده برای این دستگاه‌ها نمی‌توان گفت که قیمت خیلی رقابتی برای‌شان انتخاب شده است اما قطعا گران هم ارزیابی نمی‌شوند.

مشخصات احتمالی پوکو ایکس ۵ پرو 5G

پوکو ایکس ۵ پرو با اتصال 5G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

پوکو ایکس ۵ پرو با اتصال 5G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

پیش از این شنیدیم که POCO X5 Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD، رفرش‌ریت 120 هرتز و پوشش محافظ Gorilla Glass 5 است. تراشه اسنپدراگون 778G در قلب آن می‌تپد و از شارژ سریع 67 واتی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند. با توجه رویکرد شیائومی، گواهی IP68 موضوعی است که انتظار نداشتیم این دستگاه داشته باشد و هنوز منتظر هستیم تا با اخبار رسمی تایید شود.

این دستگاه دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود و آن را با یک دوربین 8 فوق عریض مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی عمق سنج همراهی می‌کند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر قرار دارد.

مشخصات احتمالی پوکو ایکس ۵ فایوجی

پوکو ایکس ۵ فایوجی

پوکو ایکس ۵ فایوجی

درباره POCO X5 انتظار داریم که دارای صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز و وضوح +FHD همراه با محافظ Corning Gorilla Glass 2 باشد.

تراشه 5G اسنپدراگون 695 و رم 6 گیگابایتی برای آن شایعه شده است. این دستگاه دارای دوربین سه گانه، شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی است.

دوربین سلفی با رزلوشن 13 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. علاوه بر این پوکو X5 دارای گواهی IP54 خواهد بود.

نظر شما چیست؟ این قیمت ها برای سری پوکو ایکس ۵ مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)