حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو X5 در واقعیت دیده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

طی مدت اخیر Poco X5 را در تلاش برای کسب گواهی و مجوزهای مختلف رصد کرده ایم. این دستگاه هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما اگر دوست دارید طراحی آن را در تصاویر واقعی ببینید، خبر خوبی برای شما داریم. پوکو X5 در واقعیت دیده شده و این اتفاق در دستان یک بازیکن کریکت هندی رخ داده است!

شیائومی پوکو X5

در تصاویر منتشر شده، هاردیک پاندیا که یک بازیکن کریکت هندی است، دستگاهی را شبیه به گوشی جدید سری پوکو ایکس در دست دارد. در حالی که به هیچ وجه تلاشی برای پنهان کردن آن ندارد، یک کاربر کنجکاو او را در حین مکالمه با گوشی شکار کرده است. این نشان از همکاری احتمالی پوکو با چهره سرشناس هندی برای تبلیغات گوشی جدیدش دارد.

به دور از مسائل مربوط به این بازیکن هندی ما از دیدن این تصاویر متوجه می‌شویم که Poco X5 در چند قدمی معرفی رسمی قرار دارد و تعداد قابل توجهی از آن به صورت نهایی تولید شده است.

پوکو ایکس ۵

پوکو ایکس ۵

طبق اطلاعات فاش شده قبلی انتظار داریم که پوکو X5 در حقیقت یک نسخه ری‌برند شده از Redmi Note 12 باشد با این تفاوت که از تراشه قوی‌تر Snapdragon 695 به جای Snapdragon 4 Gen 1 بهره می‌برد. در همین حال انتظار داریم Poco X5 Pro ری‌برند شده Redmi Note 12 Pro Speed باشد که تراشه اسنپدراگون 778G را ارائه می کند.

نظر شما درباره طراحی پوکو X5 چیست؟ فکر می‌کنید این طراحی برای شما جذاب است؟ حداقل دکمه قفل رنگی دیده شده در این تصویر برای من جذاب بود. مشخص نیست که باید برای داشتن آن حتما رنگ زرد را بخرید یا نه، اما جالب توجه به نظر می‌رسد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)