حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل HarmonyOS 3.1 هواوی رسما معرفی شد

نوشته

11 ماه قبل | یک دیدگاه | HarmonyOS، حتما بخوانید، هواوی

سیستم‌عامل هواوی هارمونی او اس 3.1 به تازگی معرفی شده است. این سیستم‌عامل طیف وسیعی از ویژگی‌های جدید را ارائه دهد که تجربه کاربری را برای مشتریان گوشی های هوشمند این برند بهبود می بخشد. ویژگی‌های جدید سیستم عامل HarmonyOS 3.1 هواوی شامل افزایش شخصی‌سازی، برنامه دوربین، ارتباطات ماهواره‌ای، آیکون‌ها، امنیت و بهبود برای تلفن‌های تاشو می‌شود.

سیستم عامل HarmonyOS 3.1 هواوی

یکی از تغییرات بصری کلیدی HarmonyOS 3.1 معرفی یک صفحه قفل جدید است که به کاربران اجازه می دهد عکس های خود را به عنوان نمایشگر همیشه روشن تنظیم کنند. انتقال بین صفحه قفل و صفحه اصلی هم روان تر شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های بصری اصلاح شده، نمایشگر همیشه روشن سه‌بعدی است که به کاربران امکان می‌دهد ویجت‌های متحرک سه بعدی تعاملی را به عنوان نمایشگر همیشه روشن انتخاب کنند.

آیکون اپلیکیشن‌ها نیز اندکی تغییر کرده‌اند و هواوی گوشه های کمی گرد را برای ایجاد ظاهری یکپارچه استفاده کرده است.

در برنامه دوربین، کاربران اکنون می توانند از یک حلقه زوم چرخان جدید استفاده کنند و زوم را با کنترل‌های روی صفحه تنظیم کنند. هواوی همچنین برخی از گزینه‌های پراستفاده را زیر دکمه شاتر برای دسترسی بهتر مرتب کرده است.

سیستم عامل HarmonyOS 3.1 از ویژگی ارتباطی ماهواره‌ای نسل دوم پشتیبانی می‌کند و رابط جدیدی را ارائه می‌دهد که امکان ارسال پیامک دو طرفه را فراهم می‌نماید.

ویژگی‌های امنیتی جدیدی نیز اضافه شده است، از جمله امکان مخفی کردن برنامه های روی صفحه و مدیریت برنامه‌های پس زمینه.

برای دستگاه‌های تاشو، سیستم‌عامل HarmonyOS 3.1 طرح‌بندی صفحه اصلی کاملاً جدیدی را ارائه کرده است که به‌طور خاص برای صفحه‌های بزرگ‌تر طراحی شده است.

این نسخه از سیستم‌عامل همچنین قابلیت تقسیم صفحه نمایش را فعال می کند و تقسیم هوشمند صفحه نمایش مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می کند. این سیستم‌عامل می‌تواند برنامه‌های تقسیم‌شده صفحه را بررسی کرده و آنها را بر اساس عادت‌های استفاده قبلی مرتب کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید هواوی بتواند با هارمونی او‌اس موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Anamis

رفیق یه تنه این سایت رو سرپا نگه داشتیا 😄

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)