حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی A2 و A2 Plus احتمالا به زودی در هند معرفی خواهند شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

تلفن های هوشمند ردمی A1 و A1 Plus سال گذشته به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی های این برند فرعی شیائومی، وارد بازار هند شدند. چندی بعد هم Redmi A1 Plus با نام POCO C50 ری‌برند شد و فروش خوبی را تجربه کرد. هم اکنون به نظر می‌رسد که شیائومی در حال کار بر روی ردمی A2 و A2 Plus است. انتظار داریم که این گوشی ها به زودی معرفی شوند‌. زیرا که هم اکنون این دو دستگاه، گواهینامه BIS را دریافت کرده اند.

ردمی A2 و A2 Plus موفق به دریافت گواهینامه BIS شدند

افشاگر معروف اطلاعات یعنی، Mukul Sharma، دو گوشی هوشمند ردمی را در وب سایت اداره استاندارد های هند (BIS) مشاهده کرده است. گفته می‌شود که این دو گوشی جدید همان ردمی A2 و A2 Plus هستند. با آنکه لیست دفتر استاندارد های هند هیچ اشاره ای به مشخصات این دو دستگاه نمی‌کند؛ اما نشان می‌دهد که زمان زیادی به معرفی سری ردمی ای ۲ نمانده است. با آنکه هیچ تأیید رسمی از سوی شیائومی وجود ندارد. اما انتظار داریم که گوشی های هوشمند سری Redmi A2 در یک یا دو ماه آینده در هند معرفی شوند.

Redmi A1

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، ممکن است در آینده گوشی های هوشمند مقرون به صرفه تری از شیائومی ببینیم. زیرا گفته می‌شود که این برند تمرکز بیشتری بر بخش «گوشی های اقتصادی» خواهد داشت. این کار شیائومی به خاطر آن است که سال ۲۰۲۲ برای این شرکت چینی چندان خوب نبود. زیرا به جایگاه سوم  بازار گوشی های هوشمند هند سقوط کرد و سامسونگ توانست مقام اول را از آن خود کند. ویوو نیز در جایگاه دوم این بازار قرار گرفت.

ردمی +A1 چه مشخصاتی دارد؟

ردمی A1 Plus با صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی HD+ به دست کاربران رسید. تراشه مدیاتک هلیو A22 به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیروی پردازشی این دستگاه را تأمین می‌کنند. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود ‌‌. دوربین اصلی رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن نیز یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. ردمی A1 Plus به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز است. و این باتری نیز توسط یک شارژر ۱۰ واتی شارژ می‌شود.

شیائومی +Redmi A1 با تراشه Helio A22 و قیمت پایه 85 دلار معرفی شد

 

نظر شما درباره تلفن های هوشمند مقرون به صرفه شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی