حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو C50 با قیمت ۷۵ دلار در هند رسما معرفی شد: گوشی فوق ارزان از شیائومی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو

گوشی هوشمند جدید و بسیار مقرون به‌صرفه شیائومی در برند Poco و برای بازار هند رونمایی شده است. پوکو C50 با قیمت ۷۵ دلار در هند به فروش می‌رسد. با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شویم که این دستگاه در حقیقت همان شیائومی +Redmi A1 است که دو ماه پیش معرفی شده بود.

پوکو C50 شیائومی رسما معرفی شد

گوشی اقتصادی POCO C50 دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی با رزلوشن 1600 در 720 پیکسل یا HD+ و رفرش‌ریت ۶۰ هرتز در کنار تاچ‌سمپل‌ریت 120 هرتز است. این پنل LCD دارای یک ناچ قطره‌طور برای دوربین سلفی بوده و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

پوکو C50

پوکو C50

روی قاب پشتی یک دوربین دوگانه با فلاش LED و یک اسکنراثرانگشت وجود دارد. پوکو این گوشی را برای ارائه ویژگی‌های کلیدی خاصی معرفی کرد که دو مورد از مهم‌ترین آن‌ها شامل نمایشگر بزرگ و عمر باتری طولانی است.

انرژی این دستگاه توسط یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ استاندارد 10 واتی با پورت قدیمی micro USB پشتیبانی می کند. در قلب این گوشی اقتصادی چیپست مدیاتک Helio A22 می‌تپد که با حداکثر ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل سفارش خواهد بود.

این گوشی روی قاب پشتی خود دارای دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی است که فیلم برداری 1080pرا با نرخ ۳۰ فریم برثانیه را ارائه می‌دهد. دوربین دوم آن در نهایت تعجب فقط یک دوربین QVGA بدون کاربرد خاصی خواهد بود!

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به قاب پلاستیکی دارای روکش چرم اشاره کرد. در بخش نرم افزار اندروید 12 Go Edition اجرا می‌شود.

قیمت پوکو C50

شیائومی POCO C50 را در دو رنگ آبی و سبز معرفی کرده است. قیمت آن برای ۲ مدل موجود به قرار زیر است:

مدل 2 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی معادل ۷۵ دلار

مدل 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی معادل ۸۵ دلار

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)