حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های ارزان شیائومی ردمی A2 و ردمی A2 پلاس معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی

ردمی دیروز سری Note 12 خود را با یک عضو جدید برای بازار جهانی رونمایی کرد. حالا نوبت به ۲ عضو بسیار اقتصادی می‌رسد. به تازگی گوشی‌های ارزان شیائومی ردمی A2 و ردمی A2 پلاس معرفی شدند. این دستگاه‌ها با قیمت اقتصادی و مشخصات پایه تلاش دارند تا کاربران رده اقتصادی را پوشش دهند.

شیائومی ردمی A2 و ردمی A2 پلاس

ردمی A2 و A2 پلاس بسیار شبیه به یکدیگر هستند. پسوندهای پلاس و پرو در گوشی‌های فوق اقتصادی تفاوت زیادی ایجاد نمی‌کند. مثلا اینجا، پسوند پلاس یک حسگر اثرانگشت را روی قاب پشتی اضافه می‌کند.

ردمی A2

ردمی A2

شیائومی Redmi A2 دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی با رزلوشن 720×1600 پیکسل یا +HD است. در بخش سخت‌افزار از پردازنده جدید مدیاتک Helio G36 همراه با 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا توسط  مموری کارت بهره می‌برد. پشتیبانی از 5G در این دستگاه انجام نمی‌شود.

دوربین ۲ گانه پشتی شامل یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم با رزلوشن QVGA (کمتر از ۱ مگاپیکسل) می‌شود. در حقیقت دوربین دوم واقعا فقط برای زیبایی پشت دستگاه قرار گرفته است. دوربین سلفی یک نمونه ۵ مگاپیکسلی است که درون ناچ قطره‌طور دستگاه قرار می‌گیرد.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی در بخش تامین انرژی حضور دارد. یک شارژر 10 واتی در جعبه موجود است و از طریق پورت قدیمی microUSB دستگاه شارژ خواهد شد. خوشبختانه جک هدفون 3.5 میلی متری وجود دارد.

در بخش نرم افزار این گوشی اندروید 12 (Go Edition) را ارائه می کند. درباره مدت زمان آپدیت و نسخه رابط کاربری اطلاعاتی ارائه نشده است.

ردمی A2 پلاس

ردمی A2 پلاس

ردمی A2 پلاس همان مشخصات را دارد اما حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی اضافه می‌شود. هر دو دستگاه در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی قابل سفارش هستند.

هنوز قیمت این دستگاه‌ها مشخص نشده ولی باید در بازه قیمتی ۲ رقمی و زیر ۱۰۰ دلار قرار بگیرند.

نظر شما چیست؟ این دو دستگاه اقتصادی Redmi را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)