حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی +Redmi A1 با تراشه Helio A22 و قیمت پایه 85 دلار معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی، شیائومی

شیائومی قبلاً تأیید کرده بود که درحال آماده‌شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید مقرون‌به‌صرفه در هند است. اکنون، شیائومی به‌صورت رسمی گوشی اقتصادی +Redmi A1 را معرفی کرده است که از مشخصات پایه شامل نمایشگر 6.52 اینچی +HD، تراشه Helio A22، دوربین دوگانه با سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی و قیمت پایه 85 دلار بهره می‌برد.

شیائومی +Redmi A1

گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید غول فناوری چینی دارای صفحه‌نمایش 6.52 اینچی در جلو با پنل LCD، نسبت‌تصویر 20:9، ناچ قطره‌ای و وضوح +HD با رفرش‌ریت استاندارد 60 هرتز است. درهمین‌حال، قسمت پشتی این گوشی دارای ترکیب دوربین دوگانه بر روی یک ماژول مربعی است که در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد. ماژول دوربین همچنین میزبان یک فلاش LED و پنل پشتی نیز دارای یک اسکنر اثرانگشت می‌باشد. قابل‌ذکر است، پنل پشتی از جنس بافت چرمی بوده تا کیفیت مناسب را به کاربر القا کند.

شیائومی +Redmi A1

شیائومی +Redmi A1

ترکیب دوربین دوگانه پشتی شامل یک سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی است، درحالی‌که در جلو یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار دارد. پیرامون مشخصات داخلی، این دستگاه به تراشه Helio A22 مدیاتک مجهز شده است که با حداکثر 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و می‌توان آن را ازطریق اسلات کارت microSD افزایش داد. این دستگاه همچنین از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی ارائه می‌شود.

+Redmi A1 سیستم‌عامل اندروید 12 (Go Edition) را در خارج از جعبه اجرا می‌کند. این دستگاه همچنین در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی موجود است. فروش گوشی جدید در هند از 17 اکتبر آغاز شده و نسخه 2 گیگابایتی + 32 گیگابایتی آن با قیمت 6999 INR (85 دلار) به‌فروش می‌رسد درحالی‌که مدل 3 گیگابایتی + 32 گیگابایتی آن دارای برچسب قیمتی 7999 INR (97 دلار) خواهد بود. این دستگاه برای خرید در وب‌سایت Mi.com ،Mi Home Stores و Amazon و همچنین سایر شرکای خرده‌فروشی در دسترس است.

نظر شما درباره گوشی شیائومی +Redmi A1، طراحی، مشخصات و قیمت رقابتی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

یکجورایی شبیه redmi 10A هست با قیمت کمتر و کمی ضعیفتر …

MR.CAMPER

حاجی قیمتش خیلی خوبه گرچه برای نسخه سه گیگ رم با هزینه رجیستر قیمتی در حدود ۴ میلیون باید در نظر گرف ک زیاده ولی درکل خیلی خوبه
ی دوربین سلفی ٢ مگاپیکسلی با ی دوربین تکی ٨ یا ١٣ مگاپیکسلی به جای دوربین دوگانه خیلی بهتر میبود
به جای شامورتی بازیا حافظه رم ۴ گیگ روش میذاشت خیلی بهتر میشد
اندروید سیستم عاملیه که بیشتر رم نیاز داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی