حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی، مشخصات و قیمت ردمی A2 پیش از رونمایی فاش شد!

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی، شایعات

شایعه شده است که جانشین گوشی مقرون به صرفه Redmi A1 به زودی معرفی می‌شود. این تلفن هوشمند جدید ردمی A2 نام داشته، و طراحی آن به تازگی فاش شده است. این دستگاه در دفتر استاندارد های هند تأیید شده و زمان زیادی تا شروع تولید انبوهش نیز نمانده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به طراحی، مشخصات و قیمت احتمالی Redmi A2 بیندازیم.

ردمی A2 به تراشه مدیاتک Helio G36 مجهز می‌شود

در حال حاضر، رولند کواندت، طراحی ردمی A2 را فاش کرده است. این افشاگر اطلاعات پیش از رونمایی این تلفن هوشمند رندر های آن را منتشر کرده است. وی ادعا می‌کند که این دستگاه به تراشه پایین رده مدیاتک هلیو G36 مجهز خواهد شد. با نگاهی به رندرها، متوجه می‌شویم که طراحی Redmi A2 تقریباً شبیه Redmi A1 است. این گوشی هوشمند دارای همان طراحی پلاستیکی بافت دار با دو دوربین در قاب پشتی است.

رندر Redmi A2

حاشیه های زیادی در اطراف صفحه نمایش این دستگاه دیده می‌شود. دوربین سلفی نیز درون یک ناچ قطره ای شکل قرار خواهد گرفت. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست قرار گرفته اند. یک پورت Micro-USB و جک ۳.۵ میلی متری صدا در فریم پایینی وجود دارد. در لبه بالایی نیز خروجی اسپیکر دیده می‌شود. گزارش اخیر وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند که این دستگاه دارای سه گزینه رنگ مشکی، آبی و سبز خواهد بود. Redmi A2 با قیمت ۹۷ یورو به دست کاربران اروپایی می‌رسد. در ادامه به جزئیات بیشتری از این گوشی خواهیم پرداخت.

مشخصات بیشتر Redmi A2 

همان‌طور که در بالا اشاره شد، Redmi A2 به تراشه مدیاتک هلیو جی ۳۶ مجهز می‌شود. این یک تراشه هشت هسته ای بوده که بر اساس فرآیند ساخت ۱۲ نانومتری تولید شده است. حداکثر سرعت پردازنده مرکزی این چیپست ۲.۲ گیگاهرتز است‌. این گوشی هوشمند از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار خواهد بود. کاربران می توانند با استفاده از microSD حافظه را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهند.

رندر Redmi A2

ردمی A2 دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ است. سنسور اثر انگشت در قاب پشتی این دستگاه دیده نمی‌شود. اما انتظار داریم که این ویژگی در Redmi A2 Plus وجود داشته باشد. دوربین اصلی این تلفن هوشمند آینده شیائومی رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و توانایی ضبط ویدئو های 1080p را دارد. دوربین دوم نیز از نوع تشخیص عمق بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. برای گرفتن عکس های سلفی، این گوشی دارای دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

ردمی A1 با تراشه مدیاتک A22، نمایشگر HD+ و قیمت ۸۰ دلاری معرفی شد

 

انتظار می رود Redmi A2 با باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه شود. این دستگاه از شارژر ۱۰ واتی (حداقل در بازار اروپا) پشتیبانی خواهد کرد.  این تلفن هوشمند به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید (نسخه Go Edition) مجهز می‌شود. این دستگاه از دو سیم‌کارت، بلوتوث نسخه ۵.۰، و وای فای ۲.۵ گیگاهرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

سامسونگ A04 فرسنگ ها بهتر از اینه …

ali.reza.9821

آره Redmi 12C با microUSB بهتره !
A04 هم ارزونتره هم اندروید 13 گرفته و قاعدتا 14 رو هم راحت میگیره و type C و دوربین 50 ی با کیفیت داره و شارژدهیش هم فوق العادست. کیفیت ساخت و دوامش هم همینطور.
همین الان 200-300 تومن فرق A1 plus جدید با A04 هست و اصلا ارزش نداره بجای A04 ، شیائومی های مذکور رو خرید. Redmi 12C هم که نزدیک قیمت A04s هست که باز ارزش خرید سامسونگ بیشتره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی