حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر پیکسل تبلت گوگل فاش شد؛ خبری از نمایشگر AMOLED نیست!

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، شایعات، گوگل

گوگل اولین تبلت خود را که «Pixel Tablet» نام دارد؛ در رویداد I/O 2022، که در می ۲۰۲۲ برگزار شد به نمایش گذاشت. برخی گزارش ها ادعا کرده بودند که این دستگاه در دو نسخه استاندارد و پرو عرضه خواهد شد. اما اطلاعات جدیدی که توسط Kuba Wojciechowski منتشر شده، نشان می‌دهد که تبلت آینده گوگل تنها در یک نسخه عرضه شده و مدل پرو کنسل شده است! این منبع همچنین تصاویر پیکسل تبلت گوگل را نیز به اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

نسخه پرو پیکسل تبلت گوگل کنسل شده است!

گزارش ها نشان می دهد که Pixel Tablet و Pixel Tablet Pro به ترتیب دارای کدهای «Tangor» و «Tangorpro» هستند. Wojciechowski اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد نسل اول تراشه Tensor و تراشه Tensor G2 نیروی پردازشی مورد نیاز این دو نسخه را تامین می‌کنند. وی اما در ادامه تاکید می‌کند که گوگل هم اکنون پروژه «Tangor» را لغو کرده است. و پیکسل تبلت تنها در یک نسخه و با تراشه Tensor G2 به دست کاربران خواهد رسید.

پیکسل تبلت

با استناد به یک منبع ناشناس، وب‌سایت Gizmochina ادعا می‌کند که پیکسل تبلت دارای ۸ گیگابایت رم LPDDR5 سامسونگ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی Kioxia UFS خواهد بود. سنسور اثر انگشت نیز در این دستگاه وجود داشته و در فریم کناری تعبیه شده است. هم اکنون تصاویر نسخه پیش تولید پیکسل تبلت گوگل فاش شده است.

پیکسل تبلت

منبع این خبر در ادامه اشاره می‌کند که تبلت آینده گوگل دارای صفحه نمایشی با وضوح ۱۶۰۰×۲۵۶۰ خواهد بود. این نمایشگر توسط China Star Optoelectronics (CSOT) تولید شده است‌. صفحه نمایش این محصول دارای یک درایور شش کاناله LED Richtek RT4539 است، که معمولا برای تامین نور پس زمینه پنل های LCD استفاده می‌شود.

هم اکنون می‌توان ادعا کرد که Pixel Tablet دارای صفحه نمایش AMOLED نخواهد بود. گزارش های قبلی معتقد بودند که این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی است.  در نهایت، Kuba Wojciechowski اشاره می‌کند که گوگل دو نوع داک را برای پیکسل تبلت ارائه خواهد کرد. داک Korlan / K6 مجهز به یک بلندگو خواهد بود، در حالی که داک مدل Yuzu / Y4 قابلیت شارژ دستگاه را خواهد داشت.

پیکسل تبلت گوگل ممکن است تنها نسخه 64 بیتی اندروید 13 را اجرا کند

 

نظر شما درباره تبلت آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

کاش حداقل قیمتش رقابتی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی