حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل جزئيات بیشتری از پیکسل تبلت را اعلام کرد: استفاده به‌عنوان نمایشگر هوشمند با پایه مخصوص

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، گوگل

در رویداد امروز گوگل، این شرکت سرانجام نسل جدید گوشی‌های پرچمدار سری Pixel 7 خود با طراحی بهبودیافته، تراشه Tensor G2 و دوربین پیشرفته را معرفی کرد. همراه این گوشی‌ها، اولین ساعت هوشمند گوگل با نام Pixel Watch با طراحی مدرن و سیستم‌عامل Wear OS نیز معرفی شد. این سه دستگاه اما، تنها محصولات به‌نمایش درآمده از سوی گوگل در رویداد امروز نبودند و این شرکت جزئيات بیشتری از پیکسل تبلت خود را نیز منتشر کرد که قرار است سال آینده میلادی به‌صورت رسمی رونمایی و عرضه شود.

پیکسل تبلت گوگل

اگرچه گوگل هنوز تمام جزئیات مربوط به تبلت پیکسل آینده خود را اعلام نکرده است، اما اکنون تأیید کرده که یک پایه مغناطیسی را با این تبلت عرضه می‌کند که به شما در استفاده از این دستگاه به‌عنوان یک نمایشگر هوشمند کمک می‌کند. در بیانیه مطبوعاتی این شرکت آمده است:

«پیکسل تبلت با یک پایه مغناطیسی برای نگه‌داشتن دستگاه شما به‌طور کامل، بهترین ویژگی‌های نمایشگر هوشمند را به یک تبلت ارائه می‌دهد. پیکسل تبلت به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌صورت یکپارچه از یک نمایشگر هوشمند به یک دستگاه سرگرمی تبدیل شود که می‌توانید در هر مکانی از آن استفاده کرده و آن را به یکی از متنوع‌ترین تبلت‌هایی که به‌راحتی با شما سازگار است، تبدیل می‌کند.»

افشای اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که گوگل احتمالا دو پایه مغناطیسی را با پیکسل تبلت خود در سال آینده ارائه دهد. این دو پایه که درحال‌حاضر با نام korlan و yuzu شناخته می‌شوند، احتمالاً با استفاده از پین‌های PoGo در پشت خود با تبلت گوگل ارتباط برقرار کرده و یکپارچگی رابط خود را از یک تبلت اندرویدی به یک نمایشگر هوشمند منتقل می‌کنند. کاربران همچنین گزینه‌های شخصی‌سازی UI را در اولویت خود دریافت می‌کنند و به کنترل‌های خانه هوشمند، یادآوری‌ها و موارد دیگر در تبلت دسترسی پیدا می‌کنند.

پیکسل تبلت گوگل

پیکسل تبلت گوگل

در بخش طراحی، گوگل در این دستگاه از یک پوشش جدید نانو سرامیک بافت چینی استفاده کرده که ذرات سرامیکی کوچک برای “ظاهری نرم و مات” که گفته می‌شود در بازار بی‌نظیر است را به‌همراه بدنه آلومینیومی 100 درصد قابل بازیافت ارائه می‌کند. این تبلت در طیف وسیعی از رنگ‌بندی در دسترس خواهد بود. سایر مواردی که گوگل آن‌ها را تأیید کرده است شامل پشتیبانی از (USI) استایلوس است و نمایشگر روشن با وضوح “عالی” می‌باشد.

درنهایت، Pixel Tablet قرار است به‌صورت رسمی در سال 2023 معرفی و عرضه شود. تاکنون تأیید شده است که این تبلت از تراشه Tensor G2 برای امکان یادگیری بهتر ماشینی، گفتار و پردازش تصویر، برقراری بهتر تماس ویدیویی و ویرایش عکس و دستیار گوگل بهره می‌برد.

انتظار می‌رود این تبلت با نسخه آینده سیستم‌عامل مخصوص تبلت گوگل با نام احتمالی اندروید 13L عرضه شود.

نظر شما پیرامون پیکسل تبلت آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

این گوگل هم جون به لب می کنه تا معرفی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی