حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سفارش نمایشگر OLED آیپد پرو اپل انجام شد، اولین عرضه در سال ۲۰۲۴

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

نمایشگر OLED جذاب است، هر چه هم بزرگتر باشد حتی جذاب‌تر می‌شود. در حال حاضر تبلت‌هایی با نمایشگر OLED در بازار وجود دارند اما آیپد نیستند! اگر منتظر آیپد با نمایشگر OLED هستید، خبر خوبی برای شما داریم. سفارش نمایشگر OLED آیپد پرو اپل انجام شده و اولین عرضه در سال ۲۰۲۴ انجام می شود.

نمایشگر OLED آیپد پرو

منابع کره‌ای اعلام کردند که اپل سفارش نمایشگر OLED آیپد پرو و مک بوک پرو را انجام داده است. طبق گفته منابع داخلی، آیپدهای با نمایشگر OLED در اندازه‌های 11 و 12.9 اینچی در سال 2024 وارد بازار می شوند، در حالی که مک‌بوک‌های مجهز به این پنل ها برای سال 2026 برنامه ریزی شده اند.

منبع خبر همچنین ادعا می کند که پنل‌های تاشو هم در نظر گرفته شده است، اما هیچ برنامه مشخصی در مورد آنها وجود ندارد.

مک بوک ایر جدید

مک بوک

اپل در حال حاضر از پنل‌های LCD برای تبلت های iPad Pro 11 و iPad Pro 12.9 خود استفاده می کند. پنل های جدید OLED در نظر گرفته برای این محصولات در حال حاضر در حال توسعه و تولید در مقیاس محدود هستند و مدتی طول می کشد تا برای مونتاژ نهایی در دسترس قرار گیرند.

وضعیت مک بوک پرو نیز مشابه است. هر دو نسخه 14 اینچی و 16 اینچی در نهایت باید به نمایشگر OLED تغییر کنند. اپل تاکنون از نمایشگر OLED فقط برای تاچ‌بار مک‌بوک‌ها استفاده کرده که آن هم از مدل‌های 2022 حذف شده است.

اپل برای ارتقا به پنل OLED تلاش می کند تا رقابت بیشتری ایجاد کند و در نهایت قیمت پنل را کاهش دهد. انتظار می‌رود سامسونگ دیسپلی و ال‌جی دیسپلی تامین‌کننده‌های اصلی باشند، زیرا هر دو شرکت ارتباطات قوی با کوپرتینو دارند. همین برندها در حال حاضر نمایشگر آیفون‌ها را تامین می‌کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید نمایشگر OLED در آیپد و مک‌بوک چقدر جذاب باشد؟ البته همانطور که گفتیم همین حالا هم تبلت و لپتاپ‌هایی با انواع و اقسام نمایشگر OLED وجود دارند اما محصولات اپل نیستند!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)