حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس Nord CE 3 لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

محصولات خانواده OnePlus Nord شامل محصولات میان رده این برند می‌شود. مدتی هست که درباره نسل جدید این سری شایعات می‌شنویم. به تازگی مشخصات وان پلاس Nord CE 3 لو رفته و دید خوبی نسبت به آن به ما می‌دهد.

وان پلاس Nord CE 3

اوایل ماه جاری تصاویر زنده از OnePlus Nord CE 3 منتشر شد که یک نمایشگر با پنل LCD تخت را با یک سوراخ برای دوربین سلفی نشان می‌داد. روی قاب پشتی یک دوربین سه گانه وجود داشت که شامل ۲ دایره بزرگ می شود.

یک دستگاه در حال توسعه از وان پلاس نورد سی‌ای ۳ در دستان کاربری کنکجاو قرار گرفته و وی اقدام به راه‌اندازی نرم افزار AIDA64 کرده است. اسکرین‌شات‌های زیر از OnePlus Nord CE 3 و نرم افزار AIDA64 است که مشخصات سخت‌افزاری مختلف آن را نشان می دهد.

بر اساس این اسکرین‌شات‌ها، گوشی میان رده جدید وان پلاس برای سال ۲۰۲۳ با چیپست اسنپدراگون 695 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

گفته می شود OnePlus Nord CE 3 یک پنل نمایشگر LCD در اندازه 6.7 اینچی با رزولوشن 1080p و رفرش‌ریت تا 120 هرتز دارد که از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

حافظه رم 8 گیگابایت و از نوع LPDDR4X ذکر شده است، در حالی که این دستگاه احتمالاً 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. اندروید 13 با رابط کاربری اکسیژن در بخش نرم افزاری دیده می شود.

دوربین اصلی دارای دو دوربین 2 مگاپیکسلی در دایره پایینی خواهد بود که یکی برای تاری پس زمینه در عکس های پرتره و دیگری برای عکس های ماکرو است.

درباره زمان رونمایی از وان پلاس Nord CE 3 اطلاعات دقیقی در دست نداریم. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که این دستگاه برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)