حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر وان پلاس Nord CE 3 طراحی آن را پیش از معرفی رسمی لو داد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

در حال حاضر وان پلاس در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند میان رده جدید به نام Nord CE 3 است. گفته می شود این گوشی در حال حاضر در مرحله آزمایش و در هند با نام رمز “Larry” قرار دارد. ممکن است بهار ۱۴۰۲ شاهد عرضه به بازار آن باشیم. در حالی که منتظر هستیم، تصاویر وان پلاس Nord CE 3 طراحی آن را پیش از معرفی رسمی لو داد.

تصاویر وان پلاس Nord CE 3

این تصاویر از همه جهات نگاه خوبی به ما می دهد. همانطور که در تصاویر مشاهده می شود OnePlus Nord CE 3 دارای یک قاب پشتی براق با دو حلقه دایره ای بزرگ برای دوربین سه گانه است. سمت راست دکمه پاور را در خود قرار داده که نقش اسکنر اثر انگشت را نیز دارد.

وان پلاس Nord CE 3

وان پلاس Nord CE 3

طراحی جلو همان چیزی است که از یک موبایل اندرویدی این روزها انتظار داریم. یک صفحه نمایش تخت با حاشیه های معمول و یک سوراخ برای دوربین سلفی وجود دارد. در قسمت پایین، این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و خروجی بلندگو است.

گزارش‌های قبلی مشخصات احتمالی دستگاه آینده OnePlus را فاش کرده است. این گوشی هوشمند می تواند با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ از نوع IPS LCD با پشتیبانی از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز عرضه شود. ممکن است یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در سوراخ نمایشگر آن جا بگیرد. احتمالا وان پلاس نورد سی‌ای ۳ به تراشه اسنپدراگون 695 مجهز شده است که با رم 8 یا 12 گیگابایتی و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

برای عکاسی، OnePlus Nord CE 3 دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و همچنین دو سنسور عمق و ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین فوق عریض وجود ندارد، که کمی ناامیدکننده است. این گوشی می تواند انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تامین کند.

نظر شما چیست؟ این طراحی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)