حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نمایشگر OLED با روشنایی ۲۰۰۰ نیت را در CES 2023 رونمایی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | CES، سامسونگ

می‌دانیم که پنل نمایشگر آیفون ۱۴ پرو می‌تواند تا حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت و برای مصارف و شرایط خاص برسد. این دستگاه در حال حاضر روشن‌ترین پنل نمایشگر در صنعت موبایل را دارد. جالب این‌که سامسونگ نمایشگر OLED با روشنایی ۲۰۰۰ نیت را در CES 2023 رونمایی کرده است. همین شرکت پیش از این نمایشگرهای مربوط به آیفون ۱۴ پرو را نیز می‌ساخت.

نمایشگر OLED سامسونگ با روشنایی ۲۰۰۰ نیت

در نمایشگاه CES 2023 لاس‌وگاس، سامسونگ دیسپلی یک پنل OLED را برای گوشی هوشمند به نمایش گذاشت که به حداکثر روشنایی 2000 نیت و بیشتر از آن دست یافت.

دستیابی به حداکثر روشنایی 2000 نیت در پنل UDR (مخفف Ultra Dynamic Range یا محدوده دینامیکی فوق‌العاده) سامسونگ توسط UL Solutions تأیید شده و نشان‌دهنده اوج فناوری صفحه نمایش موبایل سامسونگ است. این حداکثر میزان روشنایی نیز با تلویزیون‌های OLED کوانتوم-دات S95C و S90C که به تازگی معرفی شده‌اند، مطابقت دارد.

نمایشگر OLED با روشنایی ۲۰۰۰ نیت

نمایشگر OLED با روشنایی ۲۰۰۰ نیت (سمت راست نمایشگر روشن‌تر)

سامسونگ دیسپلی همچنین روشنایی 1500 نیت UDR را در پنل جدید خود تضمین کرده است. سامسونگ ادعا می‌کند که پنل جدید UDR رنگ‌های واقعی‌تر و غنی‌تری را نشان می‌دهد که به‌ویژه در استفاده در فضای باز قابل توجه خواهد بود.

باید دید که کدام گوشی‌های سامسونگ از نمایشگر جدید UDR استفاده می کنند. هرچند احتمال اینکه بخشی از این گوشی‌ها، سری گلکسی اس 23 آینده باشند، زیاد است. Samsung Display در حال حاضر پنل‌های OLED را برای اپل عرضه می‌کند که سری آیفون 14 پرو آن دارای حداکثر روشنایی 2000 نیت برای محتوای HDR است.

نظر شما چیست؟ این روشنایی برای تجربه محتوای HDR واقعا جذاب خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)