حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 7a گوگل در تصاویر زنده با نمایشگر 90 هرتزی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

پس از افشای تصاویر زنده پیکسل تبلت در ماه گذشته، حال به‌تازگی تصویر گوشی میان‌رده آینده گوگل یعنی پیکسل 7a نیز فاش شده است که از طراحی مشابه با پرچمدار پیکسل 7 این شرکت اما با حاشیه نمایشگر ضخیم‌تر حکایت دارد. در این تصاویر همچنین یکی از شایعات هیجان‌انگیز پیرامون این دستگاه یعنی پشتیبانی از رفرش‌ریت 90 هرتز نمایشگر آن نیز تأیید شده است.

تصاویر زنده پیکسل 7a گوگل

در تصاویر جدید که ازطریق Slashleaks فاش شده است، گوشی هوشمندی را می‌بینیم که بسیار شبیه به پیکسل 7 اما مدل کوچک‌تر آن است، اگرچه ابعاد کلی و حاشیه نمایشگر آن به‌طور کلی متفاوت است. با مراجعه به پشت دستگاه، برخلاف مدل‌های پرچمدار، به‌نظر نمی‌رسد که شاهد استفاده از سوراخ میکروفون در ماژول فلزی دوربین (پلاستیکی در مدل 7a) درکنار فلاش LED باشیم.

تصاویر زنده پیکسل 7a گوگل

تصاویر زنده پیکسل 7a گوگل

طبق برنامه تنظیمات، این دستگاه دارای Android 13 است و به‌عنوان «Pixel 7a» و «DVT1.0» شناخته می‌شود. همچنین زبان دستگاه نیز بر روی ویتنامی تنظیم شده است، ویتنام کشوری است که گوگل به‌طور فزاینده‌ای می‌خواهد تولید سخت‌افزار پیکسل را در آن آغاز کند. قابل‌ذکر است، شماری از گوشی‌های سری A گوگل درحال‌حاضر برچسب “ساخت ویتنام” دارند، ازجمله 4a ،5a و 6a.

تنظیمات نمایشگر نیز گزینه «Smooth Display» را نمایش داده و نحوه تنظیم رفرش‌ریت صفحه به‌طور خودکار از 60 هرتز به 90 هرتز را نشان می‌دهد. این ویژگی در سال گذشته شایعه شد و یک ارتقاء قابل‌توجه برای سری A است. وقتی صحبت از نمایشگر می‌شود، می‌توانید حاشیه‌های بزرگ‌تری را در این دستگاه ببینید که قطعاً ضخیم‌تر از پیکسل 7 است.

طبق این تصاویر، پیکسل 7a همچنین با پشتیبانی از دو سیم‌کارت معرفی خواهد شد. این تقریباً تمام چیزی است که از این افشای اطلاعات می‌توانیم بگوییم. طبق شایعات گذشته اما، Pixel 7a دارای صفحه‌نمایش +FHD، دوربین دوگانه پشتی، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و حسگر اثرانگشت درون صفحه خواهد بود.

انتظار می‌رود پیکسل 7a در اوایل سال جاری و در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O 2023 گوگل در ماه می به‌صورت رسمی معرفی شود.

نظر شما درباره تصاویر فاش‌شده پیکسل 7a چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی