حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 7a گوگل با دوربین بهبودیافته و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، گوگل

جای تعجب نیست که گوگل درحال توسعه پیکسل 7a جدید خود می‌باشد و این گوشی می‌بایست جایی در سال آینده میلادی معرفی شود. اگرچه رونمایی رسمی از آن تا چند ماه دیگر انجام نخواهد شد، اما ما درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی آن داریم.

پیکسل 7a گوگل

وب‌سایت 9to5Google مدتی است که به‌دنبال کد منبع Google برای دستگاه‌های پیکسل جدید بوده است. پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو به‌عنوان گوشی‌های پرچمدار حال‌حاضر این کمپانی با کد رمزهای «Panther» و «Cheetah» شناخته می‌شوند. به‌عنوان‌مثال، تبلت پیکسل “Tangor” و همچنین،گوشی تاشو شایعه‌شده این شرکت که بارها و بارها به تأخیر افتاده است نیز با کد “Felix”، به‌زودی در دسترس خواهند بود.

Pixel 7a آینده ممکن است سه دوربین پشتی داشته باشد. درحالی‌که گوگل قبلاً فقط از یک دوربین بر روی پیکسل‌های سری A خود استفاده می‌کرد و با معرفی Pixel 4a 5G، این رویه به استفاده از دو دوربین پشتی ختم شد که تا زمان حال نیز ادامه دارد.

درواقع، Kuba Wojciechowski، یک توسعه‌دهنده گوشی‌های هوشمند، قبلاً متوجه شده بود که گوشی پیکسل 7a این بار دوربین اصلی پیکسل 7 را به ارث می‌برد، یعنی یک سنسور GN1 سامسونگ با رزولوشن 50 مگاپیکسلی و ابعاد 1.3 اینچی. همچنین یک سنسور تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی نیز وجود خواهد داشت. سنسور 13 مگاپیکسلی IMX712 نیز برای عکاسی سلفی استفاده خواهد شد. جزئيات مربوط به سنسور فوق‌عریض اما، هنوز مشخص نیست. Pixel 7a درنهایت ممکن است نسبت به Pixel 7 با این پیکربندی دوربین، دستگاه سازگارتری باشد.

پیکسل 7a گوگل

پیکسل 7a گوگل

پیکسل 7a همچنین باید تراشه جدید Tensor G2 گوگل را دریافت کند، همان‌طور که امسال نیز برای پیکسل 6a اتفاق افتاد. همچنین پیکسل 7a یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند در کلاس خود خواهد بود. علاوه‌بر این، ما می‌دانیم که ممکن است گوگل پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را برای گوشی میان‌رده آینده خود قرار دهد.

پیش‌بینی می‌شود که گوگل با توجه به تعداد تغییرات قابل‌توجه، باید هزینه گوشی هوشمند خود را به‌میزان قابل‌توجهی افزایش دهد که درنتیجه قیمت آن می‌بایست چیزی فراتر از 500 دلار باشد.

نظر شما درباره پیکسل 7a گوگل و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

کاش ۳۰۰ دلار بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی