حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر پیکسل 7a گوگل طراحی گوشی میان‌رده آینده این شرکت را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، گوگل

با عرضه Pixel 7 و 7 Pro در بازار جهان، توجه‌ها اکنون معطوف به سایر گوشی‌های هوشمند پیش‌رو گوگل است. چندی پیش رندر دستگاه تاشو موردانتظار پیکسل فولد منتشر شد که برای اولین بار از طراحی آن پرده برداشت. حال اکنون، رندر گوشی میان‌رده پیکسل 7a گوگل منتشر شده است که از طراحی ظاهری مشابه با پیکسل 7 این شرکت حکایت دارد.

رندر پیکسل 7a گوگل

به‌لطف رندرهای ایجادشده توسط OnLeaks که ازطریق Smartprix منتشر شده است، می‌بینیم که گوگل زبان طراحی پیکسل 7 را به سری A خود می‌آورد. ابعاد پیکسل 7a جدید معادل 152.4×72.9×9.0 میلی‌متر بوده و ضخامت آن 10.1 میلی‌متر با احتساب برآمدگی ماژول دوربین خواهد بود. بنابراین، این دستگاه کمی بزرگ‌تر از Pixel 6a است؛ با 0.2 میلی‌متر ارتفاع بلندتر، 1.1 میلی‌متر عریض‌تر و 0.1 میلی‌متر ضخیم‌تر، اما همچنان انتظار می‌رود خوش‌دستی خود را حفظ کند.

رندر پیکسل 7a گوگل

رندر پیکسل 7a گوگل

در این رندر مشخص شده که نوار دوربین دیگر با شیشه پوشانده نشده است، اگرچه مشخص نیست که رنگ نقره‌ای آن مربوط به آلومینیوم است یا پلاستیک.

درحالی‌که هر سه رنگ Pixel 6a با فریم مشکی عرضه شدند، این مورد برای Pixel 7a نقره‌ای است که به زبان طراحی جدید آن اشاره می‌کند. گزارش امروز ادعا می‌کند که پیکسل 7a در رنگ‌های سفید و خاکستری تیره در دسترس خواهد بود.

این رندرها هیچ هیچ عجیب دیگری را در مورد نمای بیرونی Pixel 7a نشان نمی‌دهند، درحالی‌که صفحه‌نمایش همچنان دارای قاب پایینی ضخیم‌تر و سوراخ نمایشگر در قسمت مرکزی خود است؛ درحالی‌که دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند. گفته می‌شود که یک اسلات سیم‌کارت نیز در سمت چپ قرار دارد.

همان‌طور که ماه گذشته گزارش دادیم، پیکسل 7a «به‌روزرسانی قابل‌توجهی نسبت به پیکسل‌های سری A قبل از خود خواهد بود.» اگرچه نمی‌توان با قاطعیت سخن گفت، اما منتظر اضافه شدن شارژ بی‌سیم و دوربین‌های ارتقایافته هستیم که باید نسبت به Pixel 6a پیشرفت قابل‌توجهی داشته باشد.

نظر شما درباره رندر پیکسل 7a گوگل و طراحی این گوشی میان‌رده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی