حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت تشخیص تصادف خودرو اپل با مشکلات جدی روبرو است؛ ۷۱ هشدار اشتباه در یک روز…!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، مشکلات

اپل شرکتی است که عمده دلیل مشهور بودنش، قابلیت‌های نرم‌افزاری فوق‌العاده آن است که سبک زندگی کاربران را بهبود بخشیده و همچنین امنیت و آسایش آنان را افزایش داده است. با این حال نمی‌توان در مورد قابلیت تشخیص تصادف خودرو اپل چنین ادعایی کرد، زیرا با مشکلات جدی روبرو است و برای مثال، ۷۱ هشدار اشتباه در یک روز به مراکز اورژانسی ارسال کرده است. با ترنجی همراه باشید.

قابلیت تشخیص تصادف خودرو اپل با چه مشکلاتی روبرو است؟

هنگام رونمایی از سری آیفون ۱۴، اپل یک قابلیت جدید به نام تشخیص تصادف خودرو (Car Crash Detection) را معرفی کرد. این ویژگی در آیفون‌های اپل و اپل واچ موجود است. به گفته این شرکت، ویژگی مذکور به طور خودکار در صورت بروز تصادف رانندگی از نزدیک‌ترین بخش اورژانس منطقه درخواست کمک می‌کند. در حالی که این ویژگی در برخی موارد کمک زیادی به مصدومان کرده است، اما اکنون هشدارهای نادرست بسیار زیاد آن، خود مشکلات عجیب و غریبی به وجود آورده است.

قابلیت تشخیص تصادف خودرو اپل

حدود دو هفته پیش، انجمن جستجو و نجات کلمبیا، کانادا از این موضوع شکایت داشت و گفته بود که این هشدارهای اشتباه وظیفه امدادگران و مصرف منابع انسانی را افزایش می‌دهد. اگرچه اپل ادعا می‌کند که آپدیتی برای این ویژگی ارائه خواهد کرد، اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که این مشکل همچنان پابرجاست و قابلیت تشخیص تصادف خودرو اپل مشکلات جدی دارد.

در حال حاضر گزارش دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد ۹۱۱ و مراجع کمک اضطراری در سراسر ایالات متحده تعداد زیادی هشدار نادرست دریافت کرده‌اند. ۹۱۱ تیم نجات در شهرستان سامیت، کلرادو، اخیرا گزارش داده است که ۷۱ درخواست اشتباه از چهار پیست اسکی تنها در یک آخر هفته دریافت کرده است. این درخواست‌های غیر واقعی و اشتباه توسط اسکی‌ بازانی قابلیت «تشخیص تصادف خودرو» را فعال کرده‌اند و به‌ طور تصادفی در موقعیت‌های اسکی رفتن بوده‌اند، ایجاد شده است. مانند کانادا، این امر باعث ایجاد مشکلات زیادی برای امدادگران شده است و البته چنین مسئله، زمان و منابع زیادی را از مراکز اورژانسی مصرف می‌کند.

ویژگی تشخیص تصادف اپل با گزارش‌های اشتباه کاربران به دردسر انداخته است

به گفته خبرگزاری GizChina، بسیاری از آمریکایی ها اسکی را برای استراحت در تعطیلات کریسمس انتخاب می‌کنند. بنابراین چندین شهرستان میزان اسکی بازان، درخواست‌ها و هشدارهای اشتباهی زیادی داشته‌اند که از مراجع اورژانسی کمک خواسته است. به عنوان مثال می‌توان به شهرستان گراند، شهرستان ایگل، شهرستان پیتکین، شهرستان روت، شهرستان سامیت و دیگر موارد اشاره کرد. ماموران محلی برای مقابله با سیل هشدارهای نادرست اسکی بازان تلاش زیادی کرده‌اند و بدین ترتیب منابع انسانی برای واکنش اضطراری محدود شده است.

قابلیت تشخیص تصادف آیفون 14 و اپل واچ هنگام سوارشدن ترن هوایی فعال می‌شود

هنگامی که یک تماس با ۹۱۱ گرفته می‌شود، هر تماس به ترتیبی که می‌رسد پردازش می‌شود. بنابراین، تماس خودکار از تلفن همراه اسکی باز می‌تواند پاسخ به تماس ۹۱۱ را در شرایط اضطراری واقعی به تاخیر بیاندازد. توزیع کنندگان ۹۱۱ برای نادیده گرفتن تماس‌ها آموزش ندیده‌اند. این بدان معناست که حتی تماس‌های تصادفی ناشی از اعلانات اشتباه این ویژگی آیفون ۱۴ نیز باید بررسی شود. ترینا دامر، مدیر موقت مرکز سامیت کانتی ۹۱۱، گفته است این تماس‌ها منابع زیادی را مصرف می‌کنند و چنین مواردی مشکلات بسیار زیادی به وجود آورده است. نظر شما کاربران ترنجی درباره اینکه قابلیت تشخیص تصادف خودرو اپل با مشکلات جدی روبرو شده است، چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان