حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل سخت افزاری آیفون ۱۴ باعث ریبوت شدن مکرر این گوشی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

ظاهراً کاربران آیفون ۱۴ با مشکل ریبوت شدن مکرر این تلفن هوشمند مواجه شده اند. گزارش شده که برخی کاربران چینی این دستگاه، در طول روز یک یا دو بار ریبوت شدن گوشی خود را تجربه کرده و برخی برنامه ها کرش می‌کنند. برخی ادعا می‌کنند که این مشکل ریبوت شدن آیفون ۱۴، مربوط به سخت افزار این تلفن هوشمند می‌شود.

هنوز مشخص نیست که مشکل ریبوت شدن آیفون ۱۴ سخت افزاری است یا نرم افزاری

اکانت وی‌‌چت «Black Cat Complaints» گزارش های زیادی را از کاربران آیفون ۱۴ دریافت کرده است. کاربران این تلفن هوشمند از مشکل ریبوت شدن ناگهانی دستگاه خود شاکی هستند. برخی از کاربران ادعا می کنند که پس از اولین گزارش آن ها به اپل، به آن ها گفته شده که هیچ مشکل سخت افزاری وجود ندارد. پس از تماس دوم، به آنها گفته شده که مشکل آپدیت نرم افزاری است. به نظر می رسد این مشکل گسترده است و بسیاری از کاربران خواستار ارائه راه حلی از سوی اپل هستند.

iPhone 14

مطابق با گزارش Gizmochina، یکی از شاکیان ادعا می‌کند که پس از مراجعه به نمایندگی مجاز اپل، آن ها پیشنهاد تعویض تلفن هوشمند معیوب را با یک آیفون ۱۴ بدون بسته بندی، به او داده اند. این کاربر اما مطابق با شروط گارانتی، خواستار تعویض گوشی هوشمند خود با آیفون ۱۴ ای شده که بازنشده و پلمپ باشد. کاربر دیگری که آیفون ۱۴ دارد، گوشی خود را برای تعمیر به نمایندگی سپرده است. این فرد پس از تعمیر متوجه شکاف کوچکی در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش می‌شود. اما تعمیر کار اپل از برطرف کردن این مشکل خودداری می‌کند ‌‌

باید دید اپل چگونه به این شکایات پاسخ می دهد و آیا راه حلی برای کاربران آسیب دیده ارائه می دهد یا خیر. اگر مشکل مربوط به سخت افزار باشد، ممکن است به موضوعی وقت گیر و پر هزینه برای اپل تبدیل شود. طبیعتاً در صورت وجود مشکل سخت افزاری، نیاز به فراخوان و تعمیرات گسترده خواهد بود ‌‌. اپل به تولید دستگاه های قابل اعتماد شهرت دارد، بنابراین وجود مشکلی در iPhone 14، می‌تواند به اعتبار این شرکت صدمه بزند. در حال حاضر، اپل و فروشگاه های مجاز این غول فناوری، واکنشی به مشکل ریبوت شدن آیفون ۱۴ نشان نداده اند.

آیفون 15 و 15 پلاس اپل با شیشه مات در پنل پشتی و رنگ جدید فیروزه‌ای معرفی خواهند شد

 

نظر شما چیست؟ آیا این خرابی آیفون ۱۴ به مشکلی پرهزینه برای اپل تبدیل خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی