حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A54 5G سامسونگ گواهینامه های NBTC و GCF را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتظار می‌رود گلکسی A54 5G به زودی توسط سامسونگ راهی بازار شود. این تلفن هوشمند امروز در پایگاه اطلاعاتی پلتفرم های صدور گواهینامه GCF و NBTC تایلند مشاهده شد. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این تاییدیه ها چه اطلاعاتی را فاش کرده اند.

گلکسی A54 5G سامسونگ در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد

در GCF، گلکسی A54 5G با شماره مدل SM-A546B/DS مشاهده شده است. این دستگاه با شماره مدل SM-A546E/DS در NBTC نیز ظاهر شده است. متاسفانه هر دو لیست اطلاعات دقیقی درباره مشخصات A54 5G ندارند. در چند ماه گذشته، گلکسی A54 5G در سایر پلتفرم‌های صدور گواهینامه مانند FCC، TKDN اندونزی، BIS هند، 3C چین و بلوتوث SIG نیز مشاهده شده است. این رو، به نظر می رسد که این دستگاه در اوایل ماه جاری میلادی رونمایی شود.

رندر Galaxy A54

گزارش ها نشان می دهد که گلکسی A54 5G سامسونگ با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی S-AMOLED با رزولوشن +FHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی به دست کاربران خواهد رسید. احتمالا تراشه Exynos 1380 قلب تپنده این دستگاه خواهد بود. انتظار داریم که این گوشی هوشمند در دو نسخه به دست کاربران برسد. یک نسخه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی. نسخه دیگر با همان میزان رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. احتمالا Galaxy A54 5G دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری است. این باتری توسط آداپتور ۲۵ واتی شارژ خواهد شد.

گواهینامه NBTC گلکسی A54 5G

گوشی Galaxy A54 5G قیمتی حدود ۵۳۰ یورو خواهد داشت

در قاب پشتی این تلفن هوشمند آینده سامسونگ یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال قرار خواهد گرفت. یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی نیز در کنار دوربین اصلی این تلفن هوشمند تعبیه شده است. این دستگاه به طور پیش فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI 5 مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی باشد. احتمالا Galaxy A54 5G سامسونگ در رنگ های لیمویی، نقره‌ای، بنفش و گرافیتی عرضه می‌شود. برخی منابع معتقدند که قیمت نسخه پایه این دستگاه حدود ۵۳۰ یورو خواهد بود.

رندرهای رسمی گلکسی A34 و گلکسی A54 سامسونگ منتشر شد

 

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره گلکسی A54 5G سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی