حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب هواوی P60 طراحی ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

اوایل تابستان سال گذشته، هواوی پرچمداران سری P50 خود را معرفی کرد که شامل گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 4G می‌شد. حال، پس از رونمایی از سری میت 50 در تابستان سال جاری، به‌نظر می‌رسد که هواوی بار دیگر درنظر دارد تا به استراتژی دو سری پرچمدار در سال بازگردد. درهمین‌حال، گفته می‌شود که این شرکت در سه‌ماهه اول سال 2023 از خانواده Huawei P60 رونمایی می‌کند. حال، اخیرا قاب هواوی P60 فاش شده است که طراحی احتمالی ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد.

قاب هواوی P60

صبح امروز افشاگر مشهور، Digital Chat Station، تصاویری از قاب Huawei P60 را فاش کرد. نکته اصلی در این تصاویر ماژول دوربین هواوی P60 است که به‌نظر می‌رسد ابعاد بزرگی دارد.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، ماژول دوربین پشتی Huawei P60 در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته است. این ماژول همچنین مستطیل‌شکل است و تا آنجا که می‌توان قضاوت کرد، از سه لنز دوربین تشکیل شده است. لنز دوربین اصلی و بزرگ‌تر نیز در وسط ماژول دوربین قرار می‌گیرد.

سپس دو لنز مربعی شکل دیگر در بالا و پایین ماژول دوربین داریم. فلاش LED در گوشه سمت راست بالا قرار گرفته است. به‌جز این مورد، قاب TPU دکمه‌های صدا و موقعیت دکمه پاور را نیز نشان می‌دهد که در سمت راست بالای صفحه قرار گرفته است.

طراحی ماژول دوربین ازطریق قاب هواوی P60

طراحی ماژول دوربین ازطریق قاب هواوی P60

همان‌طور که قبلاً ازطریق زنجیره تأمین گزارش شده بود، انتظار می‌رود هواوی امسال دو سری پرچمدار اصلی شامل سری P60 و سری Mate 60 را عرضه کند. انتظار می‌رود یکی در سه‌ماهه اول 2023 ارائه شود درحالی‌که دومی در تابستان 2023 معرفی خواهد شد.

همچنین انتظار می‌رود که سری جدید هواوی P60 از چیپست Snapdragon 8 Gen 2 استفاده کند که البته مانند مدل‌های قبلی خود تنها به پشتیبانی از شبکه 4G محدود خواهد شد.

بااین‌حال، گفته می‌شود که این دستگاه از طریق کیس مخصوص هواوی که برای آن ارائه می‌شود، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره قاب هواوی ‌P60 و طراحی ماژول دوربین آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی