حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی استراتژی دو پرچمدار در سال را با معرفی P60 و Mate 60 در سال آینده از سر می‌گیرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی درحال‌حاضر خود را برای رونمایی از سری جدید Mate 50 تا اواخر تابستان آماده می‌کند. بااین‌حال، گفته می‌شود که این شرکت درنظر دارد تا مانند گذشته استراتژی عرضه دو پرچمدار در سال را با معرفی سری هواوی P60 و Mate 60 در سال آینده از سر بگیرد. طبق گزارش جدید، سری P60 با تمرکز بر روی طراحی و دوربین در نیمه اول 2023 معرفی شده، درحالی‌که سری Mate 60 با تمرکز بر عملکرد و کارایی، در نیمه دوم همین سال عرضه خواهد شد.

استراتژی دو پرچمدار در سال هواوی

به‌گفته‌ی افشاگر ClassmateGuan در حساب Weibo، با راه‌حل‌های زنجیره تأمین، کمپانی هواوی می‌تواند در سال آینده سنت رویدادهای معرفی دوگانه پرچمداران خود را بازگرداند. این موضوع به‌طور مستقیم نشان می‌دهد که هواوی بار دیگر دو گوشی هوشمند پرچمدار را در سال 2023 به بازار عرضه خواهد کرد.

بله، هواوی می‌تواند سال آینده سری P60 و Mate 60 را عرضه کند. طبق اطلاعات، این شرکت ممکن است سری هواوی P60 را در نیمه اول سال 2023 در حدود ماه‌های مارس تا آوریل عرضه کند. از سوی دیگر، سری میت 60 هواوی در نیمه دوم سال در حدود سپتامبر تا اکتبر عرضه خواهد شد.

اگر این اتفاق بیفتد، عرضه سری هواوی پی 60 و میت 60 حرکت بزرگی از سوی هواوی برای بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند و افزایش حضور این شرکت می‌باشد که طی دو سال گذشته به‌طور محسوسی کاهش یافته است.

استراتژی دو پرچمدار در سال هواوی

استراتژی دو پرچمدار در سال هواوی

درحال‌حاضر، برنامه عرضه سری هواوی پی 60 و میت 60 با هم در دست بررسی است. بنابراین هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده که آیا این طرح در سال آینده اجرایی خواهد شد یا خیر.

آخرین بار در سال 2022 بود که این شرکت دو دستگاه پرچمدار را در یک سال عرضه کرد که شامل سری هواوی P40 در نیمه اول و سری Mate 40 در نیمه دوم سال بود.

درهمین‌حال، هواوی همچنان هر سال دستگاه‌های تاشو جدیدی را عرضه می‌کند، از جمله Mate X2 و Mate Xs 2. این دو دستگاه عملکرد‌های خاص خود را دارند و در دسته‌بندی تاشو قرار می‌گیرند.

پس از آن، هواوی به‌دلیل مشکلات زنجیره تأمین می‌بایست روند سنتی عرضه پرچمدار دوگانه را در سال 2021 متوقف کند. بااین‌حال، هواوی بر بخشی از این مشکلات ازجمله تراشه غلبه کرده است؛ اما کماکان امکان استفاده از فناوری 5G در گوشی‌های خود را ندارد. همچنین عدم‌امکان استفاده از سرویس و برنامه‌های گوگل نیز ازجمله مشکلات عمده این شرکت به‌شمار می‌روند.

نظر شما پیرامون بازگشت استراتژی عرضه دو پرچمدار در سال توسط هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی