حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۱ رسما مشخص شد: ۱۴ دی ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

پس از شایعات OnePlus 11 که بسیار پرتعداد و متنوع بودند حالا یک تاریخ رسمی برای رونمایی از آن داریم. امروز تاریخ معرفی وان پلاس ۱۱ رسما مشخص شد و ۱۴ دی ۱۴۰۱ را باید برای تیک بزنید. بله، درست به یاد دارید؛‌ پیش از تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ برای رونمایی از وان پلاس ۱۱ اعلام شده بود اما به نظر می‌رسد که تغییری ایجاد شده است.

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۱

آنطور که پیداست مراسم رونمایی در چین برای ۱۴ دی ۱۴۰۱ برنامه ریزی شده و تاریخ ۱۸ بهمن مربوط به عرضه جهانی محصولات وان پلاس می شود.

همانطور که انتظار داشتیم، در پوستر رسمی این شرک تایید می شود وان پلاس ۱۱ از تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد. همچنین  مدلی با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی UFS 4.0 و 12 یا 16 گیگابایت رم LPDDR5X را نیز ارائه می کند که سریع ترین استانداردهای حافظه در بازار تلفن همراه هستند.

همچنین انتظار داریم که رابط کاربری ColorOS 13 با اندروید 13 به صورت پیش فرض روی این دستگاه ارائه شود.

این رویداد همچنین محلی برای رونمایی از ایربادز OnePlus Buds Pro 2 خواهد بود که همان ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ به بازار جهانی راه پیدا می کند.

ما از قبل می دانیم که OnePlus 11 با سه دوربین در جزیره ای دایره ای شکل عرضه می شود. امروز، این شرکت اساساً تمام درزها و شایعات در مورد طراحی را تأیید کرد. مثلا رنگ‌بندی وان پلاس ۱۱ که پیش از این لو رفته بود در این پوسترها رسما تایید می شود.

بنچمارک Antutu وان پلاس ۱۱ از مرز ۱.۳ میلیون فراتر رفت

بنچمارک GeekBench وان پلاس ۱۱ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ منتشر شد

ده روز دیگر تا مراسم چهارشنبه هفته آینده باقی مانده است و انتظار داریم در این مدت برنامه رسانه‌ای این برند با انتشار تیزرهای متعدد ادامه پیدا کند.

نظر شما چیست؟ وان پلاس ۱۱ برای شما دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)