حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک GeekBench وان پلاس ۱۱ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

مدت زیادی از آن زمان که مبنای خرید گوشی را امتیاز بنچمارک‌ش می‌دانستند گذشته اما هنوز هم جالب است که ببینیم عملکرد یک تراشه واحد، روی دستگاه‌های مختلف چطور است. به تازگی بنچمارک GeekBench وان پلاس ۱۱ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ منتشر شده و نشان می‌دهد که کمی بهتر از رقبا می‌تواند باشد.

بنچمارک GeekBench وان پلاس ۱۱

گوشی هوشمند پرچمدار آینده OnePlus که با عدد ۱۱ شناخته می‌شود، چند ماه قبل از معرفی رسمی خود در وب سایت بنچمارک Geekbench با شماره مدل PHB110 رصد شد. ما می‌دانیم که تاریخ رونمایی رسمی از OnePlus 11 برای ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ مشخص شده و هنوز فاصله قابل توجهی با آن داریم.

طبیعی است که این شرکت در حال آزمایش این گوشی باشد و در وب سایت بنچمارک Geekbech با پردازنده گرافیکی کوالکام Adreno 740 رصد شده است. این نشان می دهد که OnePlus 11 5G مجهز به پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود که اصلا موضوع دور از ذهنی هم نیست. همچنین ۱۶ گیگابایت رم نیز برای آن دیده می شود.

بنچمارک GeekBench وان پلاس ۱۱

بنچمارک GeekBench وان پلاس ۱۱

این لیست نشان می‌دهد که OnePlus 11 5G در تست تک هسته‌ای Geekbench 5 به امتیاز ۱۴۹۳ می‌رسد و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۵۱۱۲ را ثبت می کند. اگر بنچمارک این تراشه که روی iQOO 11 ثبت شده بود را به یاد داشته باشید این امتیازها به ترتیب ۱۴۷۹ و ۴۸۰۳ بود. باید صبر کرد و دید که وان پلاس ۱۱ با نرم افزار نهایی و در دست مصرف‌کننده چه عملکردی خواهد داشت. در حال حاضر عملکردی کمی بهتر نسبت به رقیب هموطن خود نشان می دهد.

بنچمارک های اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام را ببینید: پرچمدار ۲۰۲۳ اندروید

 

انتظار می رود گوشی هوشمند پرچمدار جدید وان پلاس با صفحه نمایش 6.7 اینچی به رزلوشن QHD+ و از نوع AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز عرضه شود. از نظر بخش دوربین، سیستم دوربین Hasselblad احتمالا شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX890، یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی IMX581 و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی IMX709 با زوم اپتیکال 2 برابر خواهد بود.

همچنین ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات در خود جای دهد.

نظر شما چیست؟ عملکرد وان پلاس ۱۱ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)