حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 12 و 11 برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی را با آپدیت جدید دریافت کردند

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، وان‌پلاس

درحالی‌که سری گلکسی اس 24 سامسونگ با Galaxy AI خود خبرساز شدند، وان پلاس به‌تازگی و در سکوت خبری برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی برای گوشی‌های OnePlus 12 و OnePlus 11 خود را ازطریق به‌روزرسانی اخیر ColorOS در چین ارائه کرده است.

هوش مصنوعی وان پلاس 12 و 11

این به‌روزرسانی برای مدل‌های وان پلاس 12 و 11 در بازار چین منتشر شده است. برای OnePlus 11، نسخه سیستم‌عامل PHB110_14.0.0.403 (CN01) و برای OnePlus 12 نیز مدل سیستم‌عامل PJD110_14.0.0.405 (CN01) است.

اگرچه قابلیت‌های جدید این به‌روزرسانی به‌اندازه Galaxy AI سامسونگ نیست، اما سه ویژگی هوش مصنوعی مولد را اضافه می‌کند.

اول از همه، یک خلاصه‌کننده هوش مصنوعی وجود دارد که می‌تواند خلاصه‌ای از تماس‌های تلفنی را با اطلاعات کلیدی مانند زمان، مکان و سایر جزئیات مرتبط ایجاد کند.

مورد بعدی AIGC Remover است، یک ویرایشگر تصویر که به شما امکان می‌دهد افراد یا اشیاء ناخواسته را از روی عکس‌های خود پاک کنید، مشابه ویرایش عکس با هوش مصنوعی در دستگاه‌های سامسونگ و گوگل پیکسل.

درنهایت، وان پلاس یک ویژگی Article Summarizer را نیز ارائه می‌کند که خلاصه‌ای سریع از مقالات را تنها با یک ضربه ارائه می‌دهد.

علاوه‌بر هوش مصنوعی، این به‌روزرسانی همچنین امکان باز کردن قفل گوشی با اسکنر اثرانگشت را بدون بیدار کردن صفحه‌نمایش نیز ارائه می‌کند. اکنون کاربران می‌توانند موسیقی‌های خود را روی نمایشگر همیشه روشن کنترل کنند و گزینه‌ای برای نمایش نشانگر ضبط صفحه در نوار وضعیت یا یک پنجره شناور وجود دارد.

به‌روزرسانی OnePlus 12 نه‌تنها ثبات و سازگاری شبکه‌های بلوتوث، NFC و WLAN را افزایش می‌دهد، بلکه به مشکل سیگنال‌های شبکه در مکان‌هایی با شرایط مشابه مترو نیز رسیدگی می‌کند. شما می‌توانید تغییرات کامل به‌روزرسانی را از طریق اسکرین‌شات زیر بررسی کنید.

هوش مصنوعی وان پلاس 12 و 11

هوش مصنوعی وان پلاس 12 و 11

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، درحال‌حاضر این ویژگی‌های هوش مصنوعی فقط در نسخه چینی ColorOS موجود است. بااین‌حال، ازآنجایی‌که ColorOS پایگاه مشابهی با OxygenOS مورداستفاده در سطح جهانی دارد، این احتمال وجود دارد که در آینده برای مدل‌های جهانی وان پلاس 12 و 11 نیز ارائه شود.

نظر شما درباره قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی گوشی‌های پرچمدار وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی