حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Antutu وان پلاس ۱۱ از مرز ۱.۳ میلیون فراتر رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

دیروز بود که بنچمارک GeekBench وان پلاس ۱۱ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ منتشر شد. هر چند که دوران اولویت بالای بنچمارک برای خرید گذشته است اما همانطور که گفتیم، برای مقایسه عملکرد محصولات مختلف با سخت افزار یکسان می‌تواند جالب باشد. در همین راستا بد نیست بدانید که بنچمارک Antutu وان پلاس ۱۱ از مرز ۱.۳ میلیون فراتر رفته است.

بنچمارک Antutu وان پلاس ۱۱

وان پلاس اعلام کرده که محصول پرچمدار ۲۰۲۳ خود را ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ و در هند معرفی خواهد کرد. در این رویداد، این شرکت نه تنها OnePlus 11 را معرفی خواهد کرد، بلکه ایربادز OnePlus Buds Pro 2 را نیز رونمایی می‌کند.

بنچمارک GeekBench و گواهی 3C وان پلاس ۱۱ برخی از مشخصات مهم آن را ارائه کرده است. این دستگاه از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند و شارژ سریع 100 واتی را نیز به همراه خواهد داشت.

در حال حاضر اما نتیجه بنچمارک AnTuTu آن مشخص شده است که در تصویر زیر می توانید ببینید:

وان پلاس ۱۱

وان پلاس ۱۱

نمونه پیش تولید OnePlus 11 در این نتیجه بنچمارک Antutu حاضر شده و به ما می گوید که پرچمدار جدید آن ها با مدل عددی PHB110 عرضه می شود. از نظر امتیاز اما بالاترین امتیاز ثبت شده در بنچمارک ان‌توتو را شاهد هستیم که برابر 1,341,080 است.

تفکیک امتیازها نشان می دهد که امتیاز CPU برابر 295159، امتیاز GPU برابر 574508، امتیاز MEM برابر 268112 و امتیاز UX برابر 203301 است. بر اساس این امتیاز می توان گفت که عملکرد اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در وان پلاس ۱۱ بسیار خوب است.

بنچمارک GeekBench وان پلاس ۱۱ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ منتشر شد

پیش از این نیز در ترنجی امتیازهای بنچمارک GeekBench وان پلاس ۱۱ را با هم دیده بودیم.

این لیست نشان می‌دهد که OnePlus 11 5G در تست تک هسته‌ای Geekbench 5 به امتیاز ۱۴۹۳ می‌رسد و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۵۱۱۲ را ثبت می کند. اگر بنچمارک این تراشه که روی iQOO 11 ثبت شده بود را به یاد داشته باشید این امتیازها به ترتیب ۱۴۷۹ و ۴۸۰۳ بود. باید صبر کرد و دید که وان پلاس ۱۱ با نرم افزار نهایی و در دست مصرف‌کننده چه عملکردی خواهد داشت. در حال حاضر عملکردی کمی بهتر نسبت به رقیب هموطن خود نشان می دهد.

بنچمارک های اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام را ببینید: پرچمدار ۲۰۲۳ اندروید

نظر شما درباره عملکرد وان پلاس ۱۱ و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در بنچمارک‌های مختلف چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)