حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه خاص وان پلاس ۱۱ رونمایی شد: Jupiter Rock

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس ۱۱ حدودا ۲ ماه پیش رسما معرفی شد. این دستگاه در لحظه عرضه ۲ رنگ مشکی و سبز را ارائه می‌کرد. حال که نسخه خاص وان پلاس ۱۱ رونمایی شده، یک رنگ کرم با طرح خاص هم می‌تواند انتخاب شود. اسم این نسخه خاص، OnePlus 11 Jupiter Rock Edition است.

نسخه خاص وان پلاس ۱۱

اگر بخواهیم به فارسی بگوییم که کمی قابل درک‌تر باشد، این نسخه منحصربه‌فرد وان پلاس ۱۱، “سنگ مشتری” نام دارد و بر اساس سطح بزرگترین سیاره منظومه شمسی طراحی شده است.

هر دستگاه دارای الگویی متفاوت است. قاب پشتی آن از ماده‌ای ساخته شده که وان پلاس آن را “سنگ میکروکریستالی سه بعدی” می نامد. به سبب این جنس خاص، وقتی مورد تابش نور قرار بگیرد، زیر آن درخشش خوبی وجود خواهد داشت.

وان پلاس ۱۱

وان پلاس ۱۱

وان پلاس می‌گوید، تحقیق و توسعه این قاب پشتی بیش از ۱ سال به طول انجامیده و این ماده قبل از تبدیل شدن به پنل پشتی در گوشی هوشمند OnePlus 11 تعداد ۹ فرآیند پیچیده را طی می کند. این شرکت گفت که تولید بسیار پیچیده بوده و راندمان فقط 25٪ خواهد بود. برای مقایسه، تولید پنل شیشه‌ای سبز این دستگاه بازده ۵۰ درصدی دارد.

این برند حس لمس پنل جدید را “به اندازه سنگ یشم‌ی که هزاران سال زیر آب چشمه بوده، خنک و دوستدار پوست می‌داند”. البته مشتری یک سیاره گازی است، اما طراحی و مواد آن بر اساس یک سنگ میکرولیتی است. بنابراین OnePlus نام “Jupiter Rock” را انتخاب می‌کند.

این نسخه با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود و قیمتی مشابه با رنگ‌های معمولی سبز یا مشکی دارد. قیمت آن معادل ۷۱۰ دلار بوده و از چند روز آتی قابل سفارش است.

نظر شما درباره این نسخه خاص هم قیمت با مدل عادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)