حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X7 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، اخبار

در اوایل ماه جاری، طراحی و مشخصات گوشی های آنر X7، X8 و X9 فاش شده بود. دو مدل X8 و X9 5G به ترتیب در عربستان سعودی و مالزی معرفی شده اند. هم اکنون اما Honor X7 با صفحه نمایش HD+، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، تراشه سری ۶ کوالکام و پشتیبانی از فست شارژ رونمایی شده است.

آنر X7 از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند

آنر X7 دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با ناچ قطره ای است؛ که وضوح HD+ و نسبت تصویر ۲۰:۹ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی در نظر گرفته شده است ‌. در قاب پشتی اما چهار لنز دوربین دیده می‌شوند که سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی دارد. ماژول موجود در قاب پشتی با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تکمیل می‌شود.

Honor X7

تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی این تلفن هوشمند میان رده را بر عهده دارد. بر اساس گزارش GizmoChina، این دستگاه تنها در یک نسخه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. خوشبختانه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD برای Honor X7 در نظر گرفته شده است. با آنکه مدت زیادی از معرفی اندروید ۱۲ می‌گذرد، اما میان رده جدید آنر با اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 4.2 به دست خریداران می‌رسد.

Honor X7

این گوشی میان رده در بخش باتری اما قدرتمند ظاهر شده و به یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی بهره مند است. پشتیبانی از سنسور اثرانگشت، قابلیت تشخیص چهره، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، بلوتوث ۵.۱، درگاه USB Type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

آنر X9 با Snapdragon 695 و نمایشگر ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شد

علیرغم معرفی رسمی آنر ایکس ۷، اما هنوز قیمت این گوشی هوشمند اعلام نشده است. با این حال می‌دانیم که این دستگاه در رنگ های آبی اقیانوسی و نقره ای تیتانیوم و طلایی عرضه خواهد شد. نظر شما درباره میان رده جدید آنر چیست؟ آیا این دستگاه بیش از ۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، گوشیهای خوبی هستن ولی تو چیپستها خدایی کم کاری کرده کلا این 3تا گوشی x7, x8, x9 کلا از تراشه 680 تا695 استفاده شده، خب 695 تازه میخواست برای x7 استفاده کنه، و x8وx9 چیپستهای بهتراستفاده کنه، یا مثلا یکیشو با دایمن 1000 یا 1000پلاس استفاده میکرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی