حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۴ رسما ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سونی

آپدیت اندروید ۱۳ سونی تا کنون به ۵ محصول این شرکت ژاپنی رسیده است. ۲ عضو از خانواده مارک ۳ و ۲ عضو از خانواده مارک ۴ در کنار یک اکسپریا پرو آی. اکسپریای بعدی سونی که به Android 13 آپدیت می‌شود، یک دستگاه میان رده از خانواده مارک ۴ است. بله، امروز آپدیت اندروید ۱۳ سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۴ رسما ارائه شده است.

آپدیت اندروید ۱۳ سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۴

سونی Xperia 10 IV جدیدترین دستگاه این برند ژاپنی است که به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت می‌نماید. این دستگاه با آپدیتی که ورژن 65.1.A.4.8 را دارد سیستم عامل اندروید 13 را به صورت یک آپدیت OTA در آسیای جنوب شرقی دریافت کرد.

این آپدیت اندروید ۱۳ سونی از نظر وصله امنیتی اندروید خیلی به روز نیست. ژاپنی‌ها تصمیم گرفته اند که وصله امنیتی ماه دسامبر 2022 را به همراه این آپدیت به اکسپریا ۱۰ مارک ۴ برسانند.

سونی اکسپریا 10 مارک 4

سونی اکسپریا 10 مارک 4

همانطور که می‌دانیم، سونی مدت هاست که رابط کاربری شخصی‌سازی شده سنگینی روی اندروید ندارد. مثلا رابط کاربری آن هیچ نام خاصی نداشته و در حقیقت همان اندروید خام را با چند نرم افزار اختصاصی می‌دهد.

در نتیجه آپدیت اندروید ۱۳ برای اکسپریا ۱۰ مارک ۴ می‌تواند گزینه‌های سفارشی‌سازی تم، رنگ و آیکون‌های متفاوت، به‌روزرسانی سیستم رفاه دیجیتال، بهبود امنیت، امکان تنظیم زبان‌های مختلف برای برنامه‌های مختلف به صورت مجزا از زبان سیستم عامل، مجوزهای بهبودیافته و موارد دیگر را ارائه دهد.

شما گوشی اقتصادی جدید سونی را دارید؟ آپدیت اندروید ۱۳ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)