حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت شخصی سازی آیکون باتری در MIUI هم‌اکنون در دسترس است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند، معمولا رابط کاربری شخصی خود را دارند و مطابق با سلیقه و نیاز مشتریان، آن را شخصی‌سازی می‌کنند. یکی از برترین رابط‌های کاربری اندروید، بی شک MIUI شرکت شیائومی است که قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌دهد. بر اساس اخبار دریافتی، گویا قابلیت شخصی سازی آیکون باتری در MIUI هم‌اکنون در دسترس است. با ترنجی همراه باشید.

قابلیت شخصی سازی آیکون باتری در MIUI هم‌اکنون در دسترس است

ویژگی جدید رابط کاربری MIUI برای گوشی‌های هوشمند شیائومی و ردمی توسط این شرکت در پیج رسمی آن‌ها در Weibo اعلام شده است که قابلیتی جذاب و دوست داشتنی به همراه دارد. اکنون می‌توانید آیکونی را که درصد شارژ را در نوار وضعیت نشان می‌دهد با یک شکلک آیکون باتری شخصی‌سازی کنید. کاربران می‌توانند به طور آزادانه ظاهر، شکل و اندازه آیکون باتری را با انتخاب تم مناسب MIUI تغییر دهند.

همچنین در این رابطه چندین احتمال وجود دارد. زیرا شیائومی آزادی بسیار بیشتری نسبت به سایر تولید کنندگان در این زمینه ارائه می‌دهد. اگر به یاد داشته باشید، اپل اکنون تنها یک نشانگر درصد میزان شارژ را به این آیکون اضافه کرده است که این قابلیت نیز تا در iOS 16.1 عرضه خواهد شد. با این حال کاربران شیائومی اکنون می‌توانند آیکون باتری گوشی‌های هوشمند خود را به حالتی دوستانه‌تر تغییر دهند.

قابلیت شخصی سازی آیکون باتری در MIUI

آیکون درصد باتری و جزیره پویا جدید به دلیل ادغام آن‌ها در سری جدید آیفون ۱۴ پرو در چند هفته گذشته در صدر خبرها بوده است. بسیاری بر این باورند که شیائومی شانس خوبی برای معرفی قابلیتی مشابه داینامیک آیلند به دستگاه‌های اندرویدی دارد. پس از معرفی این قابلیت در سری آیفون ۱۴ پرو، تصمیم اپل برای توسعه یک گزینه نرم افزاری غیرمعمول به منظور دور زدن محدودیت ناچ مورد توجه قرار گرفته است.

در حالی که سایر شرکت‌ها، مانند ZTE، این ویژگی را مورد تمسخر قرار داده‌اند، شیائومی به خصوص به دلیل مستقل بودن توسعه دهندگان در این راستا کار کرده است. تصاویر و ویدیوهای یک تم MIUI که از جزیره پویا استفاده می‌کند اخیرا به بیرون درز کرده است و این ممکن است خود دلیلی باشد بر اینکه شیائومی قابلیت‌های بیشتری را از اکوسیستم اپل قرض بگیرد.

قابلیت شخصی سازی آیکون باتری در MIUI

به گفته خبرگزاری GizChina، علیرغم شور و شوق کاربران، هنوز افراد زیادی در مورد پتانسیل Dynamic Island برای عرضه در گوشی‌های اندرویدی تردید دارند. چه در مورد شیائومی صحبت کنیم و چه سایر سازندگان، بسیاری از گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر سعی کرده‌اند بریدگی‌های بزرگ مانند ناچ را حذف کنند. و از سوراخ‌های پانچ دوربین سلفی یا حتی دوربین‌هایی که پشت صفحه نمایش قرار گرفته‌اند، استفاده کنند.

مهم است که به خاطر داشته باشید که برخی از تلفن‌های هوشمند دارای یک سوراخ در مرکز نمایشگر خود هستند. در حالی که دیگران آن را در کنار خود دارند و ارائه یک راه حل ثابت در بین مدل‌های مختلف، موضوعی چالش برانگیز است، اما قطعا با روش‌های خلاقانه سازندگان اندرویدی نیز روبرو خواهیم شد. نظر مشا کاربران ترنجی درباره قابلیت شخصی سازی آیکون باتری که هم‌اکنون در MIUI در دسترس است، چیست؟! آیا این قابلیت را مفید و کاربردی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان