حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تم جزیره پویا آیفون 14 پرو برای گوشی شیائومی توسط یک توسعه‌دهنده به‌نمایش گذاشته شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شیائومی

چیزی که بیشتر از همه در مورد سری جدید آیفون 14 به چشم می‌خورد، Dynamic Island جدید آن است که فقط در مدل‌های پرو وجود دارد. ویژگی جدید آیفون اساساً سوراخ جدید دوربین به شکل کپسول این گوشی را با اطلاعاتی مانند اعلان‌ها، تایمر، تماس‌ها، موسیقی، همگام‌سازی و موارد دیگر نشان می‌دهد. به جرأت می‌توان گفت که گوشی‌های اندرویدی درحال‌حاضر چیزی نزدیک به جزیره پویای iPhone 14 Pro اپل را ارائه نمی‌کنند؛ اما دیر یا زود، این ویژگی قرار است به هر طریقی به بخشی از اکوسیستم اندروید تبدیل شود. حال به‌تازگی، یک توسعه‌دهنده اندرویدی پوسته جدیدی را برای گوشی های شیائومی ساخته که ویژگی جزیره پویا را به‌صورت غیر رسمی برای دستگاه‌های این شرکت به‌ارمغان می‌آورد.

جزیره پویا گوشی شیائومی

مانند بسیاری دیگر از ویژگی‌های اپل، Dynamic Island می‌تواند نامزد اصلی برای الگوبرداری توسط سازندگان اندرویدی باشد. با حفظ این رویه، یک توسعه‌دهنده Mi Theme به‌تازگی نسخه اندروید جزیره پویا را در گوشی شیائومی پیاده‌سازی کرده است.

جزیره پویا گوشی شیائومی

جزیره پویا گوشی شیائومی

یک کلیپ ویدیویی کوتاه که اولین بار توسط Vaibhav Jain مشاهده شد، نشان می‌دهد که چگونه اعلان‌های به سبک جزیره پویا درحال پخش در رابط کاربری MIUI شیائومی به‌نظر می‌رسند. این پوسته که ظاهراً Grumpy UI نام دارد، فقط به زبان استاندارد چینی در دسترس است.

این توسعه‌دهنده پوسته همچنین اشاره کرده است که به‌روزرسانی Dynamic Island هنوز در دست بررسی و ارائه پیشرفت‌های بیشتر برای آن قرار دارد. اگر شیائومی این پوسته را تأیید کند، به‌صورت رسمی در فروشگاه MIUI Themes منتشر خواهد شد.

هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا شیائومی یا هر تولیدکننده اندروید دیگری واقعاً نسخه‌ای از Dynamic Island را در گوشی‌های خود استفاده خواهند کرد یا خیر. بااین‌حال، به‌دلیل این‌که این ویژگی قطعاً قابلیت مفیدی به‌شمار می‌رود، به‌وضوح نشان می‌دهد که اپل واقعاً با این ویژگی کار درستی انجام داده است؛ زیرا روشی بسیار هوشمندانه برای استفاده از فضای موجود گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد.

نظر شما پیرامون ارائه ویژگی Dynamic Island آیفون 14 پرو برای گوشی شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی