حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فاکسکان تولید آیفون در هند را با سرمایه‌گذاری 500 میلیون دلاری افزایش می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

به گزارش نشریه South China Morning Post، فاکسکان، بزرگ‌ترین تأمین‌کننده اپل، 500 میلیون دلار در هند سرمایه‌گذاری کرده است تا توانایی تولید آیفون در این کشور را تقویت کند؛ چراکه غول فناوری کوپرتینویی و شرکای آن تلاش‌ها برای تنوع بخشیدن به زنجیره تأمین را افزایش می‌دهند.

افزایش تولید کارخانه آیفون فاکسکان در هند

این گزارش به اسناد ثبت‌شده در بورس تایوان اشاره می‌کند که نشان می‌دهد فاکسکان 500 میلیون دلار در شرکت تابعه هندی خود به امید افزایش ظرفیت تولید آیفون در این کشور سرمایه‌گذاری کرده است. Foxconn درحال‌حاضر حضور پررنگی در هند دارد و مدل‌های منتخب آیفون ازجمله آیفون 14 را با برنامه‌های گزارش‌شده برای ساخت محصولات دیگری مانند آیپد، تولید می‌کند.

درهمین‌حال، فردی مطلع در تایوان ادعا کرده است که فاکسکان درحال گسترش فعالیت‌های خود در هند است تا ظرفیت تولید را برای مدل‌های سطح پایه افزایش دهد و تقاضای هند را برآورده کند. فاکسکان روز پنجشنبه اعلام کرد که این کارخانه محدودیت‌های مدیریتی “حلقه بسته” خود را کاهش داده است. این شرکت در هفته‌های اخیر به‌دلیل اعمال کنترل‌های سختگیرانه COVID-19 در کارخانه ژنگژو خود در چین خبرساز شد که درنهایت نیز به نارضایتی کارگران منجر شد.

افزایش تولید کارخانه تولید آیفون فاکسکان در هند

افزایش تولید کارخانه آیفون فاکسکان در هند

وال استریت ژورنال هفته گذشته گزارش داد که اپل درحال برنامه‌ریزی برای انتقال زنجیره تأمین خود از چین و به کشورهای دیگر مانند هند و ویتنام است. اپل ماه گذشته هشدار داد که عرضه مدل‌های آیفون 14 پرو به‌دلیل اختلالات مداوم در کارخانه‌های تولید آیفون فاکسکان در چین به‌شدت محدود خواهد شد.

پیش از تعطیلات، عرضه بالاترین مدل‌های آیفون اپل به‌شدت محدود است و فروشگاه آنلاین این شرکت مدت زمان انتظار سه هفته‌ای را برای مشتریانی که به‌دنبال جدیدترین آیفون هستند، تخمین می‌زند. مدیرعامل اپل، تیم کوک، در آخرین گزارش درآمدی این شرکت بیان کرد که آن‌ها برای پاسخگویی به تقاضا برای آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس “به‌سختی کار می‌کنند”.

دیدگاه شما پیرامون افزایش تولید کارخانه آیفون Foxconn در هند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی