حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو X5 Pro با اسنپدراگون 782G در پایگاه داده IMEI مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

رونمایی سری پوکو ایکس ۵ نزدیک است. انتظار می‌رود که این سری از تلفن های هوشمند پوکو شامل دو نسخه پرو و استاندارد باشد. در گذشته دستگاهی از این سری با شماره مدل های 22101320I و 22101320G در چندین وب‌سایت صدور گواهینامه، مانند BIS و FCC ظاهر شده است. هم اکنون پوکو X5 Pro با تراشه اسنپدراگون 782G در میان داده های IMEI مشاهده شده است. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این گوشی آینده پوکو چه مشخصاتی خواهد داشت.

پوکو X5 Pro از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد

دستگاهی با شماره مدل 22101320G در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. احتمالا این تلفن هوشمند نسخه جهانی POCO X5 Pro بوده و نسخه مختص بازار هند دارای شماره مدل 22101320Iخواهد بود. لیست IMEI توسط افشاگر معروف اطلاعات یعنی Mukul Sharma  مشاهده شده است. هم اکنون می‌دانیم که پوکو X5 Pro دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده؛ و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پوکو ایکس ۵ پرو در میان داده های IMEI

تراشه اسنپدراگون 782G قرار است تا نیروی پردازشی مورد نیاز پوکو ایکس ۵ پرو را تأمین کند. این تراشه در حقیقت نسخه به روز شده Snapdragon 778G+ است. این چیپست بر اساس فرآیند ساخت ۶ نانومتری تولید شده و در مقایسه با نسل قبلی خود (Snapdragon 778G Plus) پنج درصد عملکرد بهتری در بخش CPU داشته. و در بخش پردازنده گرافیکی (GPU) نیز ۱۰ درصد سریع تر عمل خواهد کرد. آخرین اطلاعات منتشر شده، نشان می‌دهند که POCO X5 Pro به صفحه نمایش IPS LCD ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود.

POCO X4 Pro

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، پوکو ایکس ۴ پرو از صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. شاید بازگشت به صفحه نمایش LCD برای برخی کاربران خوشایند نباشد. اما استفاده از این نمایشگر باعث کاهش هزینه تولید در این بخش شده و شیائومی می‌تواند هزینه بیشتری برای بخش تراشه در نظر گیرد. نیروی پردازشی POCO X4 Pro توسط اسنپدراگون ۶۹۵ تامین می‌شود. انتظار داریم که نسل جدید این تلفن هوشمند، در این بخش ارتقاء بزرگی را تجربه کند. به نظر می‌رسد که POCO X5 Pro در بخش «شارژ سریع» پیشرفتی نداشته و همچنان از همان شارژر ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پوکو X5 5G موفق به دریافت گواهینامه FCC شد؛ به کارگیری اسنپدراگون ۴ نسل ۱

 

نظر شما درباره سری POCO X5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی