حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های وان پلاس Nord CE 3 فاش شد: تغییرات زیاد نسبت به نسل قبل

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، وان‌پلاس

گوشی آینده سری Nord وان پلاس در دست توسعه قرار دارد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند Nord CE 3 نام خواهد داشت. در حال حاضر، 91Mobiles با همکاری استیو همرستوفر، افشاگر معروف اطلاعات، رندر های وان پلاس Nord CE 3 را به اشتراک گذاشته اند. در اوایل ماه جاری میلادی نیز، Onleaks مشخصات کلیدی این گوشی را منتشر کرده بود. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم OnePlus Nord CE 3 چه ظاهر و مشخصاتی خواهد داشت.

وان پلاس Nord CE 3 از فریمی با طراحی تخت برخوردار است

با نگاهی به رندر های وان پلاس Nord CE 3، متوجه تغییرات قابل توجه آن در بخش طراحی نسبت به Nord CE 2 می‌شویم. بر خلاف این تلفن هوشمند (که پانچ هول آن در سمت‌ چپ قرار گرفته)، پانچ هول Nord CE 3 در مرکز نیمه بالای صفحه نمایش قرار دارد. به‌طور کلی نمایشگر حاشیه های کمی داشته، اما در سمت پایین حاشیه های بیشتری دیده می‌شود. وان پلاس نورد سی ای ۳ طراحی جعبه ای شکلی داشته و دکمه پاور در سمت راست فریم قرار گرفته است. دکمه های تنظیم صدا و درگاه ورودی سیم‌کارت نیز بر روی سمت چپ فریم تعبیه شده اند. سنسور اثر انگشت این دستگاه بر روی دکمه پاور قرار گرفته است.

رندر وان پلاس Nord CE 3

به طور کلی، فریم OnePlus Nord CE 3 طراحی مسطحی داشته که ما را به یاد وان پلاس ایکس و مدل های جدید آیفون می‌اندازد. دو حلقه دوربین در قاب پشتی CE 3 دیده می‌شود. در حلقه بالایی، تنها یک لنز دوربین قرار گرفته ‌‌‌‌و در حلقه پایینی دو دوربین تعبیه شده است. یک فلش LED نیز در کنار این حلقه های دوربین خودنمایی می‌کند. در لبه پایینی فریم خروجی اسپیکر، پورت USB-C، میکروفون اصلی و جک هدفون دیده می‌شود. میکروفون دوم نیز بر روی فریم بالایی قرار گرفته است.

رندر وان پلاس نورد سی ای ۳

گوشی OnePlus Nord CE 3 از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده خواهد کرد

بر اساس گزارش وب‌سایت Gizmochina ، وان پلاس Nord CE 3 با صفحه نمایش LCD ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی وارد بازار خواهد شد. همان‌طور که اشاره شد، سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار می‌گیرد. دوربین اصلی رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن دو دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته اند. شایعه شده است که این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قدرت می‌گیرد. Nord CE 3 در بخش باتری قدرتمند ظاهر شده و احتمالا از یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده؛ و از شارژر ۶۷ وات پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می رود OnePlus Nord CE 3 در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ به عنوان جانشینی برای Nord CE 2 معرفی شود.

وان پلاس Nord CE 2 5G با دیمنسیتی ۹۰۰ و اندروید ۱۱ رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، چه قیمتی را برای OnePlus Nord CE 3 مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی